1) Pamatuješ si, jak jsi se dostal k fotbalu a proč právě Barcelona?

„Na základní škole se hrál fotbal v tělocviku a moc mi to nešlo. Ostatní kluci hráli fotbal závodně. Začal jsem sledovat světový fotbal. Když jsem byl malý kluk, tak jsem sledoval hlavně Real Madrid. Postupem času si člověk začne uvědomovat, jaký styl fotbalu se mu líbí a také jaké týmové rozložení hierarchie preferuje. Časem člověk zjistí že někteří hráči velice často usilují jen o vlastní a individuální úspěchy a jejich reputaci. Pak jsem Real Madrid přestal sledovat a začal sledovat jednoho mladíka ze Santosu. Svět o něm ještě mnoho nevěděl....Neymar. Pořád jsem ho sledoval. Všechny zápasy Santosu. Poté přestoupil do Barcelony. Já se chtěl o tomto klubu dozvědět víc. Díval jsem se na staré zápasy. Jejich styl hry mě naprosto uchvátil. Fotbal je týmový sport a Barcelona to přesně vystihovala. Krásná kombinace a vzájemná úcta a respekt...tak bych asi shrnul Barcelonu.“

2) Jak dlouho už fandíš Barceloně?

„Od roku 2013.“

3) Máš nějakého oblíbeného hráče ze současného týmu nebo i z minulosti? 

„Mám nebo spíše měl jsem oblíbeného Neymara a samozřejmě Messiho.“

4) Sezona je již u konce, jak by si první sezónu pod Valverdem zhodnotil a jak se ti líbila?

„Podle mé profilovky lze usoudit, že můj nejoblíbenější trenér je Luis Enrique. Poté co odešel Neymar a rozpadlo se tak vyvážené trio MSN, Barcelona k mému překvapení nekoupila levého útočníka ale pravého. To mě velice překvapilo, protože jsem osobně pokládal za důležité tuto mezeru zaplnit. Takže příchod Dembelého nastolil velmi složitou situaci. Nastal problém sestavy. Valverde to řešil 442. Mě se tato formace vůbec nelíbila. Vytratil se všemi oblíbený styl tiki-taka ...ostatně to co dělalo Barcelonu Barcelonou. Z Barcelony se stal takový běžný tým bez výrazu a bez myšlenky. Střed pole byl naprosto rozloudaný. Příchod Paulinha asi nemá cenu moc komentovat. Sice dal pár golů, ale to, jak je dal, se pro Barcelonu moc nehodí. Vytratila se trojuhelníková kombinace.“

5) Klub opustila velká legenda Andrés Iniesta. Co si myslíš o jeho rozhodnutí po dvanácti letech opustit první tým?

„Byl to velký hráč. Určitě se zapsal do síně slávy tohoto klubu. Jakou ladností a lehkostí prováděl své průniky bylo obdivuhodné. Je však čas, uvolnit místo Coutinhovi. Myslím, že je dobře, že se tak stalo. Coutinho má nejvyšší čas začít hrát v základní sestavě na jeho místě.“

6) Barcelona přivedla v lednu Philippe Coutinha a ten dobře zapadl do týmu. Jak se ti líbil jeho prvních několik měsíců v Barceloně?

„V anglické lize fandím Liverpoolu, takže jsem Coutinha již delší dobu sledoval. Každý den jsem kontroloval internet, jestli už přestoupil a když se to konečně podařilo, měl jsem radost jak malý kluk.... úžasný hráč.“

7) Očekává se příchod Antoina Griezmanna. Myslíš, že má Barcelona co nabídnout a byla by s ním Barcelona silnější?

„Ne, nemyslím že by ho Barcelona potřebovala. Formace 4-3-3 je pro Barcelonu velice charakteristická a stěžejní. Na pravé straně vždy hrál Leo. Dembelé (vynikající to hráč) to svým příchodem stížil. Suaréz semusel přesunout na levé křídlo a nutno dodat, že to není žádný rychlík ale hrot. Messi se musí přesunout na falešnou devítku. Messi si to vždy naťukl o Suaréze který mu to vrátil. Bezhroté tridente je slabé. No a příchod Griezmanna což je třetí útočník s levou nohou je absolutní kravina. Navíc to není žádný driblér a pro Barcelonu se svým stylem nehodí. Absolutní vrchol diletanství a ztráta peněz.“

8) Máš nějakého vytouženého hráče, kterého by jsi moc rád viděl v barcelonském dresu?

„Jak jsem již psal, přál bych si doplnit levé křídlo nějakým hráčem typu Neymar, který se nebojí něco vymyslet a je rychlý (Sterling, Mbappé).“

9) Máš nějaký rituál při sledování utkání nebo při vstřelení gólu Barcelony? (Někdo při sledování zápasu nosí dres, šálu apod, při gólu zase líbají znak klubu na dresu)

„:D ....Ne vlastním sice dres Neymara ze sezóny 2015, ale tyto rituály neprovozuju.“

10) Chtěl by jsi na závěr říct něco, co tu ještě nezaznělo? 

„S rukou na srdci mohu v klidu prohlásit, že Barcelona Luise Enriqueho by dnešní Barcelonu porazila. Je třeba se filozofie Luise Enriqueho držet a dělat rozumné nákupy a nekupovat již třetího křídelníka na pravo s levou nohou.“

 

Tímto naše redakce děkuje vitovi za rozhovor a doufáme, že se Vám líbil. Pokud i Vy by jste se chtěli podělit s námi o své názory, napište nám na forcabarcacz@gmail.com.

 

Zdroj: forcabarca.cz
Foto: forcabarca.cz

Komentáře

Meyen

8
2018-05-28 18:34:50

Tak Luchovu Barçu, obzvláště z té první sezóny, by porazila snad jen ta Pepova z roku 2009.

Mecik

-6
2018-05-29 17:46:40

Paradoxně ta neslabší Barca pod Pepem..

Gazdo

8
2018-05-28 19:28:14

Zaujimave ako sa lisia nazory ludi ktori zacali fandit tzv nedavno a ktori uz fandia relativne dlho. Tym ale nechcem povedat ze je to zle alebo ze nazor vita bol zly len je to zaujimave. Kazdopadne za rozhovor palec hore borci ;) a suhlas nemam sice rad luchovu barcu mimo prvej sezony(kde to tahalo len MSN a vo zvysnych sa ukazalo ze lucho nie je trener) ale valverdeho barcu mam radsej este menej

selokral

5
2018-05-29 08:13:05

presne tak. Ja fandím Barce od 96 a veru takéto hlody by som z úst nevypustil. Asi jediné na čom sa zhodnem s týpkom je neatraktívna hra pod Valverdem.

vito

-4
2018-05-29 09:38:19

možem sa zpitať, čo sa ti nezdá ? Ďakujem velmi pekně

Smazaný uživatel

4
2018-05-29 13:47:12

no chtěl sem napsat něco podobnýho taky,ale radši sem volil gratulaci spíš :-)

Mecik

-3
2018-05-29 18:23:51

Páchejte tyhle Otázky a odpovědi častěji, není nad to omrknout a zkritizovat cizí mínění, s nadsázkou a úsměvem řečeno. :)
V posledku s tebou souhlasím, co se týče shrnutí sezony, co se týče Griziho, tam jsi to podle mě neobsáhl správně.

vito

2
2018-05-28 20:10:49

Reekwon - děkuji za možnost rozhovoru :D

Reekwon

7
2018-05-28 20:29:16

I já děkuji za skvělé odpovědi :)

Smazaný uživatel

2
2018-05-28 22:44:25

ani nevím kdo je Vito :-) ale gratuluju k rozhovoru,to já snad udělám až v 70 letech :-)

fantomas

2
2018-05-29 15:38:04

Vito Scaletta predsa.

Smazaný uživatel

3
2018-05-29 16:59:58

tam si běž vylepit pokoj s Drogbou a tady neotravuj :-)

fantomas

0
2018-05-29 17:23:34

:D Dnes som sa už po niekoľkýkrát úprimne zasmial na tvojom komentári. Máš u mňa +!

Smazaný uživatel

0
2018-05-29 17:26:18

já se nad tebou směju furt,nejvíc na sk webu :-)

fantomas

2
2018-05-29 15:43:45

Vito, ak by si fandil už za Guardiolu, bol by pre teba TOP tréner on. To isté zrejme môžu povedať ďalší o Cruyffovi. Pre mňa je ale Guardiola niečo ako svätý grál trénerov a napriek tomu, že niekedy je zbytočne tvrdohlavý, celý svoj systém má dokonale premyslený. Navyše tak, že divák si o moc lepší futbal svojho tímu predstaviť nevie.
Lucho síce vyhral treble a naozaj v prvej sezóne a najmä v prvých mesiacoch bola okolo celej Barçy aura nabudeného tímu, ale nemyslím si, že patrí k tej najužšej špičke TOP trénerov.
Ale ako už bolo povedané, iný názor nemusí znamenať, že je zlý. :)

vito

-3
2018-05-29 17:01:26

Na Pepovy zápasy jsem se díval zpětně a moc se mi líbily.

Smazaný uživatel

-5
2018-05-29 17:02:55

omg zpětně?jak dlouho fandíš Barceloně,2 roky? :-) no ale hlavně že to tady dělá rozhovory :-)

vito

2
2018-05-29 17:05:11

Nechci být nezdvořilý kámo, ale seš uplně blbej ? Kdyby sis pořádně přečetl článek, který nyní komentujes nevyblil bys takovou blbost ....

fantomas

2
2018-05-29 17:21:52

On len potrebuje dávať najavo, že on je viac a ostatných zosmiešňovať. Ak fandíš kratšie ako on, nemáš pravdu. Na to si zvykneš neboj. :)

Smazaný uživatel

-3
2018-05-29 17:25:50

no tak sem to nečetl,pač by mě to asi neobohatilo

vito

7
2018-05-29 17:29:42

avšak tvoje smysluplné komentáře nás všechny obohacují

Smazaný uživatel

-4
2018-05-29 17:30:32

ještě se mi líbí,nechci bejt nezdvořilej kámo,ale seš blbej? :-) ted si ale nezdvořilej když si to napsal.A jo ty máš 21 let,jo tak to fandíš Barce chvilku,to tě omlouvá,takže na rozhovor sem asi už moc starej,pač jinak nechápu,že tady to dělají jen 22 letí kluci a na starý se sere.Fakt sem se nasral už,du nadobro na sk web,tady to nemá cenu,pokud mi někdo něco chce,at mi napíše na sk,sem už se nepodívám,nazdar

vito

1
2018-05-29 17:35:04

rád jsem tě poznal, ahoj

fantomas

1
2018-05-29 17:37:59

No super, čo si to spôsobil? Odchází... :D https://youtu.be/...
O dva-tri dni. Tak, keď ma tu chcete, tak som naspäť. :D

Smazaný uživatel

1
2018-05-29 18:09:00

Vito za nic nemuže přece,to tady ten systém 20 adminu na 10 uživatelu

Mecik

0
2018-05-29 18:03:14

Ono, není těžký si vyvodit, proč o rozhovor s tebou nikdo nestojí. Kdybys alespoň posouval, či jiným způsobem kultivoval zdější diskuzi, ale tohle, skutečně to tam nevidíš, nedochází ti, žes tomu moc nedal a ještě seš hustej?

Smazaný uživatel

0
2018-05-29 18:09:59

však at si ho nechají,já nebudu lhát jen kvuli nějakýmu blbýmu rozhovoru

Mecik

-8
2018-05-29 18:53:29

Supr, žes ještě napsal, meleš nesmysly a ani o tom nevíš, uvidíme se na sk, čus

Smazaný uživatel

3
2018-05-29 19:55:54

jj však pod,tam je jiná tolerance :-) hlavně se mi tam pak představ.Ještě to tady kontroluju kdyby se chtěl vyjádřit nějakej admin,což se asi spíš nestane

Smazaný uživatel

3
2018-05-29 20:02:45

tvl tak to vypadá,že asi ne :-)

Smazaný uživatel

3
2018-05-29 20:31:35

jinak Mecik,nově vytvořený profil na mail adrese andresmessi,tos mohl napsat přímo plešoune z ostravska :-)

momo9

3
2018-05-30 07:23:35

slubuješ?

ximpp

-1
2018-05-30 12:32:11

K takovému výroku nepotřebuješ mít ruku na srdci. Pokud to má znamenat, že to myslíš vážně, tak není důvod se takhle dušovat a pokud tím chceš zdůraznit, že je to pravda, tak to také nemá smysl, neboť takové střetnutí není možné. Ale jinak ti gratuluji k tomu fandění už od roku 2013, začal jsi přesně 40 let po mně.

vito

-4
2018-05-30 14:43:37

nějak se v tom zamotal chlape...že fandim od roku 2013 ?-A co má být ? Co je na tom špatného (zato ty jsi začal fandit nějak na stará kolena v 73, když jsi na profil napsal že ti je 118 let) A to že by Luchova Barcelona porazila dnešní bylo míněno hypoteticky, ale beru to jako že jsi to nepochopil :D.. (to že Barceloně fandíš 40 let, pro mě není měřitko, tak se s tím chlape přestaň ohánět, jako by si to tady osvobodil)....přeji hezký den :D

ximpp

-1
2018-05-30 16:37:11

V ničem jsem se nezamotal, jen jsem chtěl poukázat na tvůj teatrální výrok, když jsi s rukou na srdci vyslovil neověřitelnou a nesmyslnou domněnku. :-D
Možná jsi měl zůstat u toho Realu.

Jhonys

1
2018-05-30 18:55:14

Proč hned tak útočně? Poměrně zbytečné, nemyslíš? :)

Smazaný uživatel

1
2018-05-30 19:08:50

Jhonys bud férovej

vito

-2
2018-05-30 19:14:03

mluvíš tady o férovosti- přitom jsi tvrdil že tady končíš a odcházíš .....(co je na chlapovi tak hanlivého - mám ho oslovovat ximppe ?)

Smazaný uživatel

1
2018-05-30 19:17:16

a co mám jako dělat když mi na slovákách dali ban,že sem tam poslal madridisty do prdele,snažím se z nich dostat nějaký odpovědi,ale obcházet ban odmítám,takže čekám na vyjádření.Tak není to hanlivé,ale vem si,že je to třeba otec od rodiny a ty si kluk,já si nedovedu představit,že bych třeba 60 letýmu duchodci řekl hele chlape

vito

-2
2018-05-30 19:28:15

dělej si co chceš (mimochodem ani se nedivím že jsi dostal ban). Tímto se omlouvám ximmpovi jestli jsem ho nějak pohoršil. Předpokládal jsem, že je chlap nikoli žena.Chlap jsem i já a předpokládám i ty. Navíc mně posměšně tvrdí, že Barceloně fandí 40 let. To je už zakázané fandit Barceloně? Ximmp je poslední oficiální fanoušek?

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 19:38:38

hele to je stejně na tobě,ale tak snad víš jak se máš v realu chovat,mě kdybys třeba do očí řekl to co včera,že sem mimo třeba,tak bych tě asi spravil,pak toho třeba zpětně lituju,ale v ten moment mi to je jedno

vito

-3
2018-05-30 19:49:17

přestaň mě tady poučovat, napsal jsi komentář a oslovil jsi mne TO. Tak jsem patřičně zareagoval. Kdybys mě tak oslovil z očí do očí, nevim jestli bych nespravil já tebe. Bud tak laskav a přestan si hrát na moralistu. Neznamená to, že když seš starší tak si můžeš dovolovat. Promin už mě nebavíš....

Smazaný uživatel

1
2018-05-30 20:52:52

Vito,když klikneš na moje jméno zobrazí se ti tam muj mail.Mužem si v klidu v tichosti domluvit setkání a mužem mi to vysvětlit jak mě spravíš a slibuji ti,že se tady pak o tom nebudu bavit,si dospělí člověk,rozhodnutí je na tobě

Smazaný uživatel

2
2018-05-30 20:56:15

tady na internetu to stejně nevyřešíme,takže jinou cestu ani nevidím,ale měl by ses teda zachovat jako chlap když něco slibuješ

vito

-1
2018-05-30 21:04:52

To už je podruhé, co se s někým chceš domlouvat na osobní setkání. Pro mě jsi agresivní člověk, který má svoje osobní problémy a nezbývá mu nic jiného než si domlouvat schůzky na fotbalových stránkách. Zítra budes už v klidu. Asi bys měl zkusit jiný prášky...a ted promin mám lepší věci na práci než se tu hádat s člověkem, který pravděpodobně dostane ban i na cz stránkách :D

Smazaný uživatel

-1
2018-05-30 21:08:32

tak druhý odmítl,ale s tím sem žádný problém neměl :-) chtěl se mu to jenom vysvětlit nic víc.Co se týká tebe,tak se přiznám,že sem chtěl vidět toho klučinu co tak skáče,nic víc :-) nikdo ti tu nevyhrožoval :-)

vito

-4
2018-05-30 21:25:08

děkuji za nabídku :D , ale nejsem na kluky

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 21:28:19

tak na tohle bys rozhodně neměl náladu :-) ale tvoje sexuální orientace mě nezajímá,bud si klidně na 6 letý chlapečky,pokud se to netýká moji rodiny,je mi to fuk :-)

Jhonys

2
2018-05-30 20:36:18

jsem férový, proto jsem se vůči ximpp ozval ;)

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 18:30:17

no i tak si myslím,že bys měl se starším člověkem jednat trošku jinak,přece jen v realným životě bys ho určitě nenazval hele chlape

Reekwon

5
2018-05-30 19:45:20

Přece jen jsi na internetu, obzvláště tady ti nikdo vykat nebude a jak se ty budeš chovat k ostatním, ostatní se podle toho budou chovat k tobě a může ti být 50 a druhému 20.

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 19:47:19

jj to je pravda,tady to ani jinak nejde

Reekwon

8
2018-05-30 19:39:18

Pánove uklidníme vášně. Budeme dělat rozhovory s kýmkoliv budeme chtít. Nehledíme na věk, protože 18letý ba i mladší fanoušek a fanoušek co nefandí Barcelona dlouho, může mít rozumnější názory, než člověk, který fandí klubu 40 let. Člověk co fandí klubu desítky let nemusí být nutně lepší fanoušek než člověk, co klubu fandí pár let. Všichni fanoušci jsou si rovni.

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 19:44:49

to snad nemyslíš vážně,že on má rozumější názory než lidi co něco zažili a nemaj to jen načtený z knížek

Reekwon

8
2018-05-30 19:50:23

Já jsem nikoho nejmenoval. Podle mě je jedno, jestli si něco zažil nebo to vyčetl v knížkách, fanouškovství nemá žádný metr. Nikdo nemůže za to, kdy si ho daný klub získá. Před rokem jsem hodně začal číst knihy, znamená to, že jsem horší čtenář, než člověk, co začal číst už před několika desítkami let?

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 20:06:40

psal si něco,že to vaše mládí má rozumější názory,něco v tom smyslu.No ano jistě,když někdo nedokáže pochopit systém výchovy mládeže klubu,těžko mu to mužu vysvětlit.OK,řekl si svuj názor na mě a ted napíšu zase já něco.Podle mě zas jediný admin na tomhle webu který tomu trochu rozumí a jeho názory mají hlavu a patu je Kvapil.Ten zbytek,to je jen vaše zbožné přání a touhy

Reekwon

3
2018-05-30 20:17:37

Zase špatně, já jsem nenapsal že mladí mají rozumnější názory, ale psal jsem, že můžou mít. Ale fakt nevím, jestli něco nebereš, protože já jsem nepsal žádný názor na tebe, ale přijímám, to co jsi napsal. Já nepotřebuji, aby mě někdo uznával nebo psal, že jsem dobrý, protože tomu rozumím, já sám o sobě vím, že mám znalosti Barcelony a fotbalu všeobecně a nepotřebuji to nikomu dokazovat.

Smazaný uživatel

1
2018-05-30 20:32:33

beru nolpazu na žaludek,pak impact whey protein po tréninku a to je asi tak všechno :-) hele slovíčkaříme,něco si mi naznačil,tak fajn v tomhle já rozumný nikdy nebudu a prostě pro mě by bylo jednoduší vám vše odkývat,s mládeží se vším,ale prostě lhát nebudu

GarryWeed1

3
2018-05-30 19:52:38

Maxime uz jsi zkousel vyhledat odbournou pomoc? Jen se ptam...

Smazaný uživatel

-1
2018-05-30 20:02:03

zkus mi napsat na mail,mužem dohodnout osobní setkání,já s tím problém nemám

GarryWeed1

3
2018-05-30 20:09:50

Stacilo napsat ze ne, nemusis se hned urazet ;-)

fantomas

0
2018-05-30 21:21:03

Ja mám takú chuť si tu z niekoho robiť prdel... :D

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 21:24:10

a pak plačeš u adminu aby mi dali ban jak na slovákách :-) když na to nemáš,tak to ani nedělej :-)

fantomas

1
2018-05-30 22:34:45

Áno. Ja som dôvod tvojho banu. Ja sa stále vyplakávam u adminov, u spolufanúšikov, že nemám rozhovor, že ja som pupok sveta a teraz všetci okolo mňa skáčte. Ja sa tu oháňam whey proteínmi, naháňam chlapcov, nech si na nich môžem riešiť svoje komplexy. Ja sa tu hrám na nechceného a hneď na to na žiadaného. Ja plačem, že Karius sa nechal podplatiť od Realu vo finále Ligy Majstrov. Ja obviňujem celý svet z toho, že sa spikol, aby Real mohol vyhrať LM. Ja ponižujem každého, kto má iný názor ako ja. Ja kopem všade okolo, keď sa mi niečo nepáči... A vôbec za to nemôže fakt, že som mentálny atlét. ♥

https://preview.ibb.co/...

Jhonys

2
2018-05-30 22:44:56

:DDD made my day :D

fantomas

1
2018-05-30 21:22:37

Inak, Vito (a ďalší normálni fanúšikovia), dúfam, že ťa takéto skúsenosti s ľuďmi, s ktorými by si v bežnom živote čas nikdy nestrácal, neodradia od fandenia.

vito

-2
2018-05-30 21:24:05

jasny že ne :D

Smazaný uživatel

0
2018-05-30 21:25:36

a pokud možno 2 klubum Barce a Chelsea jak to dělá tady fantomas :-) z tebe by si děti měli brát příklad :-)

citizen98

3
2018-05-31 18:16:41

panebože co to je?! :D koukám na články a vidim 68 komentářů tak si řikám: "Ha,konečně nějaká diskuze" a on je tady jen totální shitstorm od nějakýho blázna z sk :D už se vůbec nedivim madridistům že si z tý stránky dělaj srandu.. to je žumpa

Snoop

4
2018-06-01 01:21:25

Než jsem článek dočetl (samozřejmě jsem ho dočetl), mi bylo osobně úplně jasné že se jedná o nladého kluka s naprosto nulovým přehledem o fotbale. Vysvětlím v několika bodech, viz. otázky.

Otázka 4:
V první řadě Dembelé není pravé křídlo, naopak je to naprosto obounohý hráč schopný zahrát na obou krajích útoku.
Zálohu naopak Valverde maximálně pozvedl, nepočítaje první sezónu Lucha byla naše záloha úplně k ničemu. Busq, Raketa bez formy a Iniesta si musel pro míče běhat mezi stopery.

Navíc při brzkém a dlouhém zranění Dembelého a neschopnosti Deulofeua cokoliv ukázat. Neměl Valverde jinou možnost než 4-4-2. Přičemž záloha s Paulinhem byla všechno jen né "rozloudaná".

Otázka 7:
Messi nehrál vždycky na pravé straně, tomu tak bylo jen v začátcích jeho kariéry a v systému s Neymarem na levé straně.
Greizmann je naopak alternativa za Messiho jak na křídlo tak i podhrot.
Navíc on by byl DRUHÝ levonohý útočný hráč, Dembelému je to jedno a Suaréz je pravák.
Navíc říci že Greizmann není driblér, mi přijde jako diletanství spíše od Vita.

Otázka 8:
Mbapé je převážně pravé křídlo nebo střed viz. národní tým Francie a PSG.
Sterling je spíš výsměch, ten pokud nedostane přihrávku do hotové šance tak není schopný vymyslet cokoliv.

Pochopil bych kdyby byl zmíněn Hazard, Sanchez nebo popřípadě ještě Mané z Liverpoolu.

Otázka 10:
Ano Barcelona z první sezóny Lucha by asi "Valverdeho" Barcelonu porazila, ale to jenom díky skvělé sezóně Xaviho a již zmíněného MSN hrajícího v tomto roce v nezastavitelné formě.
Ve všech ostatních sezónách by Lucho prohrál a to hlavně díky stabilní obraně a celkově vyváženému týmovému pojetí hry.

Vito neber si to osobně, třeba do toho ještě dorosteš ale zatím jsou tvoje názory úplně mimo mísu.

citizen98

2
2018-06-01 10:58:53

Není to věkem. Mně je 19 a shoduju se s tebou úplně ve všem, až na Dembéleho. Souhlasim že je obounouhej ale pravděpodobně mu sedí víc pravá strana než levá. Proto ho tam Ernesto staví. Samozřejmě nevíme jestli kvůli tomu že o to sám požádal nebo protože si Ernesto myslí že je to tak lepší... Ale přeci jen ta jedna noha je jistější a lepší i u sebe obounožejších hráčů...

Guaje

1
2018-06-03 10:26:59

Coutinho je taky lepší na levym křídle a stavěl ho napravo...

Mecik

-3
2018-06-01 15:19:24

4. Ano, hraje jakozto obounozka na strane leve i prave, v barce hraje prave kridlo - je to prave kridlo, u nas urcite, alespon prozatim!
Zalohu sice pozvedl, ale rozhodne ne maximalne, tam je jeste spousta prace, navic jde jen o dusledek setrvacnosti pri vypilovani obrany, hloubeji stazeneho Rakitice a zase o trochu vic zaloznika hrajiciho Messiho. Maximalne pozvednuti pri jeji neschopnosti ovsem beru za sve!
K te sestve, nevim, zdali byla rozloudana, neznam to slovo, ale onu semantiku zkusim podrzet a napisu, ze at byla jakakoli, doufam, ze v nasledujici sezone bude dvakrat takova.
7. Muze byt.
8. Neni, pred Psg hral v Monacu zleva, a to, ze hraje i na jinych pozicich, jen potvrzuje jeho nadhodnotu. Navic, kdyz si uvedomis fotbalove dispozice Mbappeho, zjistis, ze by si k nam na levy kridlo sednul, jak prdel na hrnec!
A ten Sterling je vazne nesmysl, souhlasim.
10. Stejne “kdyby, co by” - bez komentare, tim spise, kdyz zde je ona Valverdeho stabilni obrana jiz argumentem...

Snoopy neber si to osobne, ale... xD


Meyen

0
2018-06-03 19:12:54

Absolutně nesouhlasím s tím, že by ve všech ostatních sezónách prohrál. V 2015/16 by to dopadlo úplně stejně. Tam nás akorát v tu nejhorší chvíli potkala krize.

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.