úterý 17. července 2018

08:55 - Žádné příchody, dokud nezačne Barça prodávat, protože má momentálně 29 hráčů v prvním týmu. [Mundo Deportivo]

08:50 - Rabiot preferuje Barcleonu před ostatními Evropskými kluby a již odmítl Juventus a Manchester United. [Mundo Deportivo]

08:45 - Arthur, Lenglet a dva další. Barcelona chce ještě jednu posilu do zálohy a jednoho křídelního útočníka. [Mundo Deportivo]

08:40 - Frenkie De Jong touží hrát v Barceloně a s Messim. Je to jeho dětský sen a tlačí na Ajax, aby mu umožnil přestup. [Mundo Deportivo]


pondělí 16. července 2018

20:45 - Villarreal podepsal Santiaga Cáserese z Velez Sarsfield. [Villarreal CF]

20:35 - Getafe podepsalo Nemaju Maksimoviće z Valencie. [Getafe]

19:40 - Aleix Vidal by mohl zamířit do Villarrealu v případě, že odejde Samu Castillejo. [Mundo Deportivo]

08:55 - Valencia chce zpět André Gomese a zvažuje jeho odkup. [Sport.es]

08:45 - Sergi Palencia odejde do Girony, která o něj má velký zájem. [Sport.es]


neděle 15. července 2018

11:10 - Barça se snaží dotáhnout přestup Rabiota do konce, ale vypadá to, že běží hlavou proti zdi. PSG odmítá prodat i kdyby to mělo znamenat, že další seoznu příjde zadarmo. [Marca]

09:15 - Sevilla si vyhlédla Bakaya jako náhradu v případě, že N'zonzi odejde do Barcelony. [Mundo Deportivo]

09:10 - Ofenzíva pro De Jonga! Klub se jej snaží získat, neb s přestupem Blinda je Ajax otevřenější jednáním. Cena bude minimálně 50 miliónů eur, klub si jej chce při nejhorším pojistit pro sezonu 2019/20. [Mundo Deportivo]


sobota 14. července 2018

22:45 - Blind přestoupil zpět do Ajaxu, což by mohlo otevřít dveře De Jongovi. [Mundo Deportivo]

22:40 - Cillessen zkoumá nabídku Liverpoolu. Chtěl by zůstat v Barceloně, ale chce hrát. [Mundo Deportivo]

22:35 - André Gomes doufá, že o něj opět projeví zájem Tottehnam. [Mundo Deportivo]

22:30 - Nasser Al-khaleifi se sám ujme jednání o Rabiotovi, neb nevěří svému sportovímu řediteli. [Mundo Deportivo]

22:25 - Hazard vyjádřil touhu opustit Chelsea se slovy: „víte kam bych chtěl zamířit“. Hazard se již po něklik let nechával slýchat, že by rád přestoupil do Realu Madrid. [Sport.es]

09:10 - Pogba nabídnut Barçe skrze svégo agenta Mina Raiolu. [Mundo Deportivo]

09:08 - Rabiot je první volbou Barçy a viceversa. [Mundo Deportivo]

09:06 - N'zonzi je zkušená a ekonomická volba. Barça by jej chtěla jako náhradu za Paulinha. [Mundo Deportivo]

09:05 - De Jong: „Nemohu nic slíbit, ale dnes jsem stále hráčem Ajaxu.“ [Mundo Deportivo]

09:02 - Everton se velmi zajímá o Digneho a již zahájil jednání s Barçou. Na poslední chvíli vstoupil do hry také Juventus. [Sport.es]

09:00 - Yerry Mina zamíří do Premier League. Zajímá se o něj Everton, Leicester a West Ham. Odcestuje s týmem na americké turné a tam se rozhodne. [Sport.es]


pátek 13. července 2018

21:30 - William Carvalho podepsal s Realem Betis. [Real Betis]

20:45 - Aleix Vidal v nejbližších dnech opustí Barcelonu. [Barça centre]

20:30 - Jednání s Rabiotem jsou ve velmi pokročilé fázi. PSG chce 40 miliónů eur + 10 miliónů v bonusech. Sám Rabiot požaduje plat 600 tisíc eur měsíčně. Barça však věří, že dokáže snížit požadavky PSG, neboť má hráč poslední rok smlouvy. [Tot Costa, Cat Radio]

15:55 - Barça se zaměřila na N'golo Kanteho a chce kromě finanční kompenzace zahrnout do přestupu také André Gomese. [DiMarzio]

08:50 - André Gomes neodcestuje do Spojených Států s Barçou. Jeho přestup do Juventusu nebo Arsenalu je na spadnutí. [Sport.es]

08:45 - Barça již hledá náhradu za Cillessena. Klub chce 30 miliónů a Jasper přenesl klubu nabídky, které obdržel. [Sport.es]

0:10 - Everton chce koupit jak Lucase Digneho, který je na trhu, tak také Yerryho Minu. [Paul Joyce]


čtvrtek 12. července 2018

15:40 - Real Sociedad koupil Mikela Merina z Newcastle United. [Real Sociedad]

12:30 - Pokud Digne odejde, tak Barcelona NEBUDE kupovat nového levého beka a k týmu se připojí buď Cucurella nebo Miranda. [Gerard Romero]

09:45 - Hazardovi zástupci řekli Barceloně, že je Hazard připraven připojit se k Blaugranas.[barçacentral]

09:40 - Guangzhou Evergrande bude muset zaplatit za Paulinha 50 miliónů eur i když bylo ve smlouvě napsána možnost odkupu, nikoliv povinnost. Tato podmínka je ve smlouvě zakompována v jiné formě a bez ni by se tento přestup nemohl uskutečnit. [Mundo Deportivo]

09:35 - PSG chce za Rabiota 40 miliónů, Tuchel ho nechá jít. [Mundo Deportivo]


středa 11. července 2018

22:08 - Digne žádá klub aby ho letos prodal, pokud přijde dobrá nabídka. Chce více minut. [Sport.es]

21:05 - Klauzule Lengleta byla zaplacena a francouzský stoper opouští tréninkové středisko Sevilly. Oznámen bude zítra, představen v pátek. [Gerard Romero]

17:50 - Real Madrid chce koupit dvě hvězdy jako náhradu za Ronalda.  Světovou hvězdu, která by ho z části nahradila po markentingové stránce a golového útočníka. [COPE]

13:35 - Barcelona přijala finanční požadavky Rabiota, který žádal 600 tisíc eur měsíčně. [Sport.es]

10:00 - Barcelona zahájila jednání s PSG ohledně Rabiota, Segura a Abidal včera odletěli do Paříže. Agentka Rabiota, která je shodou okolností jeho matka požaduje pro svého syna/klienta 600 tisíc eur měsíčně. [Mundo Deportivo]

09:58 - Everton nabízí 24 miliónů eur za Yerry Minu, Barça chce klauzuli, že si ho opět může vykoupit. [Mundo Deportivo]

09:55 - Sevilla nabízí 6 miliónů za Vidala, Barcelona chce 10. [Mundo Deportivo]

09:52 - Lenglet dnes, nebo zítra. Klauzule bude zaplacena a bude představen v pátek po Arthurovi. [Mundo Deportivo]

09:50 - Barcelona opět tlačí na Ajax, kvůli přestupu De Jonga po odchodu Paulinha. [Mundo Deportivo]

09:45 - Marlon je krok od přestupu do Southamptonu. Cena 12 miliónů eur + 3-5 miliónů v bonusech. [Sport.es]


úterý 10. července 2018

17:36 - OFICIÁLNĚ: Ronaldo odchází do Juventusu. [Real Madrid]

17:28 - Antonio Adán přestupuje do Atlética Madrid. [Atlético Madrid]

14:58 - Klub se snaží nalákat Hazarda do Barcelony. [tribuna.com]

14:55 - Barcelona obnovila zájem o Thiaga. Abidal trvá na jeho koupi. [tribuna.com]

14:50 - Valencia podepsala Daniela Wasse ze Celty Vigo, smlouva na 4 roky. [Valencia CF]

08:43 - Mnoho hráčů bylo překvapeno Paulinhovým odchodem a proto ho kontaktovali a ptali se, jestli to tak opravdu chtěl.  V týmu si ho velmi cenili, protože byl důležitým hráčem. [Mundo Deportivo]

08:40 - Rabiot by mohl ještě teď v létě přestoupit do Barcelony, pokud se PSG podaří získat Kanteho z Chelsea. [Mundo Deportivo]

08:35 - Gelson Martins se připojí k Atléticu Madrid. [AS]


pondělí 9. července 2018

18:25 - Arthur konečně obdržel pracovní povolení a zítra odcestuje do Barcelony. Prezentován bude ve středu. [Gerard Romero]

09:05 - Barça má plán pro De Jonga. Chce se dohodnout s Ajaxem, aby mohl přestoupit příští sezónu. [Mundo Deportivo]

09:00 - Mina by byl ochoten přistoupit na prodej s opcí zpětného odkupu, neboť sní o úspěchu v Barceloně. [Mundo Deportivo]

08:55 - PSG chce získat do svého týmu Countihna a nabízí až 270 miliónů eur. [Mundo Deportivo]

08:53 - Douglas dostal nabídku z tureckého Sivassporu. [Sport.es]

08:50 - PSG má zájem přivést Luise Suáreze. [Sport.es]


neděle 8. července 2018

09:26 - Espanyol se zajímá o Douglase a ptal se Barçy na možnost jej získat. [Mundo Deportivo]

09:25 - Paulinho se rozhodl, vrací se do Guangzhou. [Mundo Deportivo]

09:20 - Neymar chce Luise Suáreze v PSG, protože nemá rád Cavaniho. Barcelona odmítá obchodovat s PSG. [Sport.es]


sobota 7. července 2018

08:45 - Arsenal má enormní zájem o André Gomese, ale nejdříve musí prodat hráče, aby si mohli dovolit jeho koupi. [Mundo Deportivo]

08:40 - Aleix Vidal stále čeká na nabídku z Itálie. [Sport.es]

08:35 - Manchester United vstoupil do hry o služby Yerryho Miny. Mina se stává nejžhavějším letním zboží na trhu. [Sport.es]

08:30 - Paulinho: „Vím o dvou nabídkách. Jedna z Číny a jedna z Evropy. Musím se sejít s vedením a prodiskutovat moji budoucnost.“ [Sport.es]


pátek 6. července 2018

18:50 - OFICIÁLNĚ: Gremio děkuje Arthurovi za služby. Brazilec přiletí do Barcelony o víkendu. [Gremio]

13:30 - André Gomes má blízko přestupu do Arsenalu. [Mundo Deportivo]

13:25 - Oficiální účet Barcelony na Weibo ( čínská sociální síť pozn. překl.) oznámil přestup Paulinha zpět do Guangzhou Evergrande na hostování s povinností odkupu po jednom roce. Příspevěk byl opět okamžitě smazán. [Sport.es]

13:15 - Everton se zajímá o Paca, Barça požaduje 30 miliónů eur. [Sport.es]

11:50 - Paulinhovo dobrodružství v Barceloně se blíží ke konci. Paulinho obdržel nabídku ze svého starého klubu Guangzhou Evergrande. Čínský trh se zavírá už 11. července a klub oznámí přestup v následujících dnech.[Barça Centre]

11:45 - BeIN informuje, že Barça monitoruje situaci Paula Dybaly.[tribuna.com]


čtvrtek 5. července 2018

23:46 - TV3, jeden z nejlepších Barcelonských zdrojů potvrdil nabídku 40 miliónů eur + bonusy až na 50 miliónů z Číny za Paulinha. Barçu velmi láká ji přijmout, neboť se jí vrátí investice a bude moci využít peníze na Rabiota. [Gerard Romero]

20:06 - Barcelona chce křídelníka Boca Juniors Christina Pavóna a je připravena zaplatit jeho klauzili 35 miliónů eur. Pavón má italský pas a tak by nebyl problém s jeho místem v týmu. [Daniel Avellaneda

20:04 - Gelson Martins řekl Ano Atléticu Madrid. [AS]

20:02 - Real Betis má opět daší posilu, je jím Joel Robles z Evertonu. [Real Betis]

20:00 - Atlétiko podepíše smlouvu s Nikolou Kalinićem. [Alfredo Pedulla]

19:15 - OFICIÁLNĚ: Real Madrid podepsal Álvara Odriozolu. [Real Madrid]

14:05 - Včera večer proběhlo setkání mezi Jorge Mendésem (agentem Ronalda) a Perézem a José Angelem Sanchézem, zde se dohodli na odchodu Ronalda z Madridu. [Marca]

12:30 - Paulinho má nabídku z Číny. Barcelona by mohla obdržet až 50 miliónů eur. [Sport.es]

09:35 - V případě odchodu Cillessena si Barça vyhlédla švédského brankáře Olsena, který chytá momentálně na mistrovství světa. [Mundo Deportivo]

09:25 - Výkony Yerryho Miny na mistrovství zaujaly svět a má mnoho zájemců o jeho služby. Posledním je anglický Liverpool. [Sport.es]

09:20 - Yerry Mina myslí jen na Barcelonu a chce zde uspět. [Sport.es]


středa 4. července 2018

20:21 - Pau López podepsal s Realem Betis. [Real Betis]

19:15 - Real Madrid je blízko přestupu Odriozoly, jehož výkupní klauzule činí 40 miliónů eur. [COPE]

19:11 - Tomáš Vaclík přestupuje z Basileje do FC Sevilla! [FC Basel]

16:54 - Arthur podepíše smouvu na 6 sezón. [Mundo Deportivo]

12:25 - Přesup De Jonga je letos vyloučen. Sám hráč tlačil na Ajax, ale ten odmítá prodávat, další možnost bude příští rok. [Sport.es]

12:23 - Arthur by mohl do Barcelony odcestovat už o víkendu. Kluby dolaďují poslední detialy smlouvy. [Sport.es]

12:20 - Sportovní ředitel Sevilly Barceloně: „Zaplaťte klauzuli Lengleta, nebo zůstane.“ [Sport.es]

12:18 - Willian a jeho agent tlačí na Chelsea aby přijala nabídku Barcelony 50 miliónů eur. Londýský klub požaduje po Barceloně 80 miliónů. [Mundo Deportivo]

12:16 - Zájem Barcelony o Williana a Rabiota je vážný a klub usilovně pracuje na jejich přestupech. [Mundo Deportivo]

12:14 - O Cillessena se velmi zajímá AS Řím, protože současná jednička Allison velmi pravděpodobně změní své působiště. [Mundo Deportivo]


úterý 3. července 2018

19:59 - Sergio Canales přestoupil do Realu Betis. [Real Betis]

17:21 - Coke přesotupil ze Schalke do Levante. [Schalke 04]

16:00 - Ajax oznámil, že letoss může Barcelona na De Jonga zapomenout. [Gerard Romero]

15:55 - Arsenal a Tottenham mají vážný zájem o André Gomese. Nabízejí až 40 miliónů eur. [Di Marzio]

09:55 - André Gomes má 4 vážné nabídky na přestup. Z klubů z Premier League, Serie A a La Ligy. [Mundo Deportivo]

09:50 - Barça chce za Cillessena minimálně 30 miliónů eur. [Sport.es[


pondělí 2. července 2018

12:21 - Yuri Berchcie je hráčem Athletic Bilbaa, kam přesotupil z PSG. Výkupní klauzule 100 miliónů eur. [Athletic Club]

09:45 - Do konce týdne bude oznámen příchod Arthura, příští týden podepíše smlouvu a 11. července zahájí letní přípravu s Barçou. [Mundo Deportivo]

09:44 - Juventus chce získat Digneho, pokud odejde Alex Sandro. [Mundo Deportivo]

09:42 - Southampton předkládá nabídku za Marlona, 12 miliónů eur + 3 milióny v bonusech. [Mundo Deportivo]

09:40 - Rafinha by mohl být klíčem k získání Sergeje Milinković-Saviće. Barça jej chce nabídnout + peníze za Srbského záložníka. [Mundo Deportivo]

09:37 - Willian chce do Barçy a klub jej také chce, nicméně Chelsea požaduje 80 miliónů eur. [Mundo Deportivo]

09:35 - Lenglet dnes řekne Barceloně Ano. [Sport.es]

09:30 - Paulinho nevylučuje odchod z Camp Nou, neboť ví, že se klub zajímá o Arthura a De Jonga. [Mundo Deportivo]


neděle 1. července 2018

21:10 - Cristiano Ronaldo, podle italského deníku Tuttosport má namířeno do Itálie. Agent portugalského útočníka Jorge Mendes už údajně vyjednává přestup Ronalda do Juventusu Turín a tuto informaci velmi silně podpořil na titulní stránce novin právě Tuttosport, který umístil na obálku fotku Ronalda, kde ho spojoval právě s Juventusem Turín. 

10:52 - José Antonio Martínez  přestoupil zadarmo do SD Eibar z Barcelony B. [SD Eibar]

09:27 - Courtois přestoupí do Realu Madrid.[Sport.es]

09:25 - Juventus čeká na 80 miliónů eur nabídku z Barcelony za Pjaniće, aby mohla koupit Sergeje  Milinković-Saviće. [Mundo Deportivo]

09:24 - Juventus se zajímá o Rafinhu poté, co sešlo z přestupu do Interu. [Mundo Deportivo]

09:22 - Barcelona velmi brzy oznámí přestup Arthura, který s týmem bude moci absolvovat předsezónní přípravu. [Mundo Deportivo]

09:20 - Barcelona obdržela nabídku za Paulinha, která převyšuje částku, za kterou jej koupila Barcelona. Jeho agent Kia Joorabchian byl spatřen v kancelářích Barcelony. [Mundo Deportivo]


 Minulé díly přestupových spekulací

1. Letní přestupové okno 2018: květen - červen

 

Zdroj: reddit.com/r/Soccer, reddit.com/r/Barca, twitter.com, streamable.com, Skadrys
Foto: Reekwon

Komentáře

Reekwon

0
2018-07-01 10:00:24

Courtois říkal něco o tom, že by chtěl častěji vidět svoje děti, které žijí s jeho bývalkou v Madridu a Papá Perez není fanouškem Navase :D I když pozice brankáře je asi ta poslední, kterou Real potřebuje vyřešit. Měli by se spíš zaměřit na útok, protože tam je tlačí kopačka nejvíc.

Martin777

3
2018-07-01 11:35:01

A co má Perez proti Navasovi? Občas udělá ňákou tu chybu, ale taky je to jen člověk, jinak mě přijde, že chytá spolehlivě.

Reekwon

0
2018-07-01 14:10:38

To já nevím, se ho zeptej :D Ale za každou cenu chce nového brankáře. Již dlouho tlačí do Realu DeGeu ale bezvýsledně, to měl být i jeden z hlavních sporů mezi ním a Zidanem..

Martin777

0
2018-07-01 15:31:20

no něco říkal, že je na nagelovaný chlapečky alá Kristýna ;-)

Martin777

3
2018-07-01 10:57:11

no Bezema je úplně marnej. Ale jejich vytouženej Kane nesjpíš nepřijde, pač nedávno prodloužil smlouvu. Paulinuv odchod by mě mrzel, ale na druhou stranu by se otevřel prostor pro mladší. Ten Arthur mě přijde, že přichází v dobu, kdy není vůbec potřeba, snad je tak dobrý jak ostatní říkají (nejlepší záložník v Brazilský lize).

Romca

-1
2018-07-01 13:21:58

Paulinha nechat.. máme na odchod jiné adepty.. ikdyž roberto jestli bude v záloze teda, tak bude ten přetlak ještě větší.. nehledě na nerotaci a příchod asi toho arthura..

Skadrys

top komentář
14
2018-07-01 15:14:29

ale vykasírovat za 30 letého paulinha 50 miliónů není úplně k zahození. Určitě bych to vážně zvažoval.

Martin777

2
2018-07-01 20:21:20

když přišel, nikdo mu nevěřil a on se hodně snažil, aby zapadnul několikrát pomohl svými góly vyhrát utkání a pak se ho zbavit jen kvůli tomu, aby jsme na něm trhli 10M mě přijde ne fér

Luis

4
2018-07-01 21:19:32

Paulinho mi prijde jako sympatak, daval goly a vsechny prekvapil. Pulku sezony, mel skvelou a druhou mel slabsi. Jeho dopad ne hru nemel takovy efekt. Kdyz zustane, nevadi, ale kdyby sel za 50, tak bych se nezlobil. Ja bych dal sanci v zaloze radsi Robertovi, na DM Samperovi. Potrbujeme tvurce hry jako sul, tak jsem zvedavej, kdo nakonec dorazi.

Martin777

1
2018-07-02 05:02:26

jeden z důvodu proč hrál někdy nevýrazně je, že Valverdeho praktikoval nesmyslné rozestavení pro Barcu 4-4-2 a on musel hrál na pravém záložníkovi a on nejlíp hraje ve středu

Luis

6
2018-07-01 21:22:22

Kdybych si moh vybrat jednoho hrace, jakyhokoliv, tak by to byl Mbappe!!! Ale to se nikdy nestane, ten pujde jednou do Mordoru! Ale je to hrac neskutecnej a jeste se bude lepsit!!

Romca

2
2018-07-01 23:20:31

Bohužel máš pravdu..je to skvělý hráčík no :( jen asi Neymara bude brzo štvát, pač ten by se zlatého balonu zas nedočkal :DD

Luis

-3
2018-07-02 11:01:05

Koukám, že se začíná spekulovat jako o závod!! :-D Koukám, že chceme mít asi deset záložníků nebo co! Arthur je asi jasnej a jen čas ukáže, jestli za to bude stát! De Jong je podle mě zatím zbytečnej, ale asi by chtělo ho zaseknout do budoucna. Milinkovič-Savič to nevim, ale oni za něj chtěj asi 150........ Willian by se mi líbil, ale 80 je dost, ikdyž je to rálná tržní cena. Otázka, co je zase spekulace.........

Meyen

8
2018-07-02 14:31:52

Na co Willian, proboha?

Martin777

5
2018-07-02 14:59:39

bejt mu třeba 27 let budiž, ale ve 30?

Luis

0
2018-07-02 15:02:48

ups beru zpět, už ho nechci! Já myslel, že je mu 27........ jo už nemám takovej přehled.... :-)

Meyen

1
2018-07-02 15:57:22

I kdyby mu bylo 27...

Luis

1
2018-07-02 16:46:47

no vidíš, a já mám jinej názor než ty!

Luis

-2
2018-07-02 15:00:46

Ne proboha, prostě normálně! :-P pokud bude hrát v záleze Busi a Couts, což je pravděpodobný, tak bych ho bral jako třetího záložníka na spíš ofensivní rozestavení. Beru zatím ty hráče, o který se spekuluje.....

Meyen

1
2018-07-02 15:57:01

Ano, my totiž nemáme dostatek záložníků, takže kupme Williana. :D Mně fakt přijde, že většina fanoušků Barçy si myslí, že fotbal je jako FIFA.

Luis

0
2018-07-02 16:33:20

možná odejde Paulinho, Gomes, odešel Andrés. Přijde asi ten Arthur. Nechci tady desítky záložníků! Kromě Coutinha netušim, kdo by táhnul zálohu, co se týče myšlenky a tvorby hry. Od odchodu Xaviho nám chybí tvůrce hry! A kdybys čet, co jsem psal v předchozích komentech, tak jsem psal, že bych moc rád viděl v záloze Roberta. Jen řešim spekulace. Stejně k nám nepřijde! Takže žádnýho super záložníka fakt nemáme, zatim jsem tam nikoho neviděl, co se týče nějake myšlenky dopředu. Ale třeba ty jseš spokejen s tím co máme! ;-)

Meyen

6
2018-07-02 17:40:25

Coutinho, Rakitić, Busi, Paulinho, Rafinha (pokud neodejde), Arthur, Carles Aleñá, Samper, Denis Suárez, v záloze může hrát i právě Roberto, jak říkáš. Na CDM máš Busiho se Samperem, hrát tam může i Rakitić s Paulinhem, na pozici šestky máš Rakitiće, Paulinha, Aleñu, Arthura, Denise, na pozici osmičky Coutinha, Aleñá, Rafinhu, Denise. Jak chceš rozdělit minuty mezi ty hráče? A akademii máme na co? Všichni byste furt kupovali De Ligty, De Jongy, Williany, Hazardy, Griezmanny,... Neříkám, že ten tým nepotřebuje žádné zlepšení, ale fakt mi přijde, že si představujete, že to je ve fotbale jako ve FIFĚ.

Luis

0
2018-07-02 21:28:05

Hezky si to vsechno vyjmenoval, je to spousta jmen, ale ani jeden z nich to nejspis nedokaze! Akademie zatim nic moc, rek bych spis nic, bohuzel. Rakitic to zatim moc nedokazal, Paulinho ten to neumi, Arthur je velka neznama a dost pochybuju, ze to zvladne. Alena se bude dostavat tezko do tempa, natoz do hry! Fifu nehraju,nechci tu jenom mega hvezdy. Jsem proti velkymu utraceni, ale zatim proste nemame tvurce hry!! Mame x zalozniku box to box, ale to je v dusledku k nicemu. Nechtel jsem tady Arthura, to bych byl radsi za navrat Thiaga, ta cena je jen o neco malo vyssi.... Ani jsem tu nechtal Antoina, kdyz mame Ousmana! Asi nejsem takovej odbornik jako ty...

Gazdo

-1
2018-07-03 11:34:39

Suhlas ;) ale paulinho za mna out a raketa nech zostane len ak bude hrat ako za chorvatsko tam je totiz skvely len u nas ako keby sa zrazu bal cosi vymysliet

Meyen

5
2018-07-03 12:30:17

Nebuď hned defenzivní ("asi nejsem takový odbornik jako ty"), když s tebou nesouhlasím. Já neřekl, že zrovna ty jsi chtěl Griezmanna nebo Arthura, já mluvil o fanoušcích obecně, to jsem vyjádřil jasně, si myslím. A pokud jsi neviděl alespoň 10 zápasů béčka, tak se tu ani nemá cenu bavit o akademii. To je další věc. Většina našich fanoušků mluví o La Masii jako největší experti, že nestojí za nic a bla bla bla, když neviděli ani jeden zápas. Ona totiž ta chyba nemusí zrovna být v hráčích, protože talent tam je, ale například v koučovi, který jim ani nedá příležitost. Palencia je v béčku bůhví jak dlouho, dělá kapitána, a ještě neodehrál ani jeden oficiální zápas za áčko, přitom několikrát ukázal, že aspoň šanci by si zasloužil. Pamatuješ na Pepa, jak často vytáhl mladíky a nechal je hrát? Ano, ne vždy to vyšlo, ale často ano, nejlepší příklad je Busi.

Martin777

2
2018-07-02 17:44:01

jinak Meyen, Willian je spíš křídlo těch moc nemáme...myslím kvatliních Dembélé, Messi toť vše

citizen98

0
2018-07-02 18:25:47

Messi není křídlo. Ani Couts neni. Čistý křídlo je jen Dembéle.

Meyen

2
2018-07-03 12:19:12

Já vím, kde Willian hraje. :D V útoku máš Luisita s Messim, dva hráče, které prostě neposadíš, a pak Ousmana, jenž se potřebuje zlepšovat a na to potřebuje hrát, a ne se střídat s Willianem. Na křídlo si můžeme půjčit Arnáize z béčka (pokud zůstane), střelce tří gólů za áčko během pouhých 221 minut, může tam hrát právě Coutinho, Rafinha (opět, pokud zůstane), případně i Sergi Roberto či Denis Suárez.

Martin777

0
2018-07-02 15:01:57

hráč typu Savič by se mě líbil až tak za 2-3 roky až skončí Rakitič do té doby je zbytečej

Martin777

2
2018-07-02 17:59:16

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že Arthur přijde na úkor Aleňi a Roberta.

citizen98

1
2018-07-02 18:26:32

Roberto je úplně jinej typ hráče. Ale Aleňovi by asi mohl překážet...

Martin777

0
2018-07-02 20:20:18

Aleňa a Arthur jsou podobný hráči a hlavně i věkově. Nejsem si jist, kolik dostanou prostoru v sezóně, takový Coutihno a Rakitič zvládnou odehrát velkou část sezóny a oni dva se tam budou prát o místo nemluvě o tom, že Abidal chce Roberta do zálohy a tak tam je ještě Denis, ten by měl jí spíš hrát jako křídlo z lávky, aby měl vůbec šanci se dostat někdy na hřiště.

Gazdo

4
2018-07-03 11:41:10

To je zaloznikov ty vole :D milinkovic savic fajn ale nie zaroven s arthurom. Iba jedneho. Do zalohy roberta, mozno couts, rafinha, denis, bus, samper a jeden z tych dvoch. Raketu mi je luto mam ho rad ale jeho hra u nas mimo prvej sezony je taka bojazliva a alibisticka uplne inak ako za repre. Za paulinha som nikdy nebol a tych jeho sedem golov ma teda sice potesilo ale nijak mi oci nezalepilo. A to prosim este chceme zapracovat aj alenu tuto sezonu a ja uz by som kludne v cope a na koncoch rozhodnutych zapasov zacal aj s oriol bus. My potrebojeme si myslim vyriesit utocnika predsa len luisito uz nie je na hrota najmladsi a aj jeho klesajuca vykonnost mi dava za pravdu. A kedze roberto by sa uz mohol presunut do zalohy tak aj druheho praveho beka kludne aj niekoho z masie. Mozno este stoper ak ernesto nepocita s minom coz je mozno skoda za kolumbiu nehra zle

Martin777

7
2018-07-03 17:47:20

Kdyby Gomes přestoupil do Anglie za ty prachy (40 mega) to by byl sen.

Romca

4
2018-07-03 19:28:48

To by byl jeden z nejlepších prodajů.. ale už se ten čas krátí a pořád nic vážného :D

Martin777

3
2018-07-04 15:20:16

pro bůh k čemu zase Rabiot...k čemu?? :-/

Skadrys

1
2018-07-04 17:06:07

protože má rok na smlouvě a PSG bude muset prodat pokud neprodlouží na což to nevypadá.. Kdyby přišel zadarmo tak možná. Ale psg bych nedal ani cent.

ecaW

-2
2018-07-04 16:41:59

Za mňa osobne Willian za 50 by bol luxusný kauf. Jasné.. nie je to to, čo nás tlačí a nejak extra ho nepotrebujeme... ale hotový hráč za 50 v dnešnej dobe.. rozhodne by som sa nehneval...
A ak by k tomu odišiel Gomes za 40.. absolútna spokojnosť

Skadrys

2
2018-07-04 17:07:05

a k čemu další křídlo. Dembélé, Messi, Suárez v útoku stačí. Občas tam na křídle zahraje coutinho i denis klidně. KDyž už útočníka, tak styl podobný Suárezovi..to je třeba nahrazovat...ne křídla.

ecaW

3
2018-07-04 17:10:57

Hovorím, že nám ho nejak extra nie je treba... Ale na druhej strane takýto hráč za 50 mega vôbec nie je zlý. Svoje miesto by si určite našiel..
A určite si ho viem predstaviť aj ako alternatívu k Suarézovi s Leom v strede.. Dembelé, Messi, Willian.
S Coutinhom počítam v zálohe na pozícii Iniestu.

Martin777

4
2018-07-04 17:22:05

ecaw pod to si ti klidně podepíšu mluvíš mi z duše ;-)

Stingy18

5
2018-07-04 18:23:04

Vaclík -> Sevilla FC :)

DrQQ

0
2018-07-05 16:04:00

Ja som zas niekde čítal, že ponuka za Williana nebola 50 miliónov eur, ale 50 miliónov libier.

Pajinos

3
2018-07-05 17:22:42

nezlobte se na mě, ale po zhlédnutí komentářů v návrzích se někdy až normálně stydím, co to mám za spolufanoušky :D tady se to totiž jen hemží nákupy jak někde v Realu či ještě nedávno v Chelsea, navíc na úplně zbytečné posty pro nás vzhledem do budoucna a k tomu to vesměs jsou předražení průměráci typu Willian, Arthur nebo třeba mladí a perspektivní, kteří však nejsou nijak extra lepší, než někteří domácí - ale hlavně okamžitě pomluvit akademii, to jsou totiž všechno břídilové, když sestoupili, viďte ;)

nebýt Gerarda, tak se teď béčko připravuje na druhou sezónu ve dvojce, to vám garantuji a Juvenil letos vyhrál domácí ligu i Ligu mistrů, čili zas taková nekvalita to zřejmě nebude :) kor když se s nimi v poslední době prodlužuje o 106 ... ale o to nejde, já jsem pro posily - např. Griezmann, Thiago - ale něco už je tady opravdu v pásmu sci-fi ... nevím no, kvůli těmhle letním plkům jsem tomuto klubu nezačal fandit a už vím moc dobře proč :D díky bohu aspoň za toho Meyena, ten to má v hlavě v pořádku

Gazdo

0
2018-07-06 16:58:23

Heeej :D a kde ja chcem zbesilo nakupovat? :D

Martin777

0
2018-07-06 08:21:31

to mě nedává smysl k čemu Rabiota což je defenzivní záložník, když jsme právě prodloužili s O. Busquetsem, který zastává stejný post. K čemu takový dva nadějní hráči v jednou klubu to budeme hrávat v budoucnu se dvěmama DM ky? Nemluvě o tom, že S. Busquets doufám, že u nás sehraje ještě spousty sezón.

Jhonys

0
2018-07-06 09:24:03

Na pozici DM máme hlavně i Sampera. Ale abych odpověděl na tvoji otázku "proč Rabiot" - protože se líbí Braidovi...

Skadrys

0
2018-07-06 10:15:54

Braida v přestupech nemá žádné slovo

Jhonys

1
2018-07-06 15:14:00

No to je sice možné, ale určitě může jednoduše přesvědčit ostatní, aby se o Rabiota začali zajímat :D přece spolu komunikují. Braida se sám vyjádřil, že se mu Rabiot líbí.

Guaje

0
2018-07-06 17:15:02

většina spekulovanejch jmen nedává vůbec smysl, takže buď si to novináři cucaj z prstu nebo jsou ve vedení fakt amatéři.

Snoop

0
2018-07-06 10:22:28

Rabiot je beztak hráčem PSG. Nemyslím si že by nám chtěli kohokoliv prodat. :-)

Skadrys

1
2018-07-06 12:01:36

má už jen rok na smlouvě, tak pokud ho neprodají teď, tak půjde zadarmo.

Snoop

1
2018-07-06 12:54:43

Vsadím se že kdyby kauza Rabiot byla opravdu pravda, tak to PSG riskne, jen aby nám ho nemuseli prodávat.

Romca

1
2018-07-06 13:11:45

No jestli je to pravda s Paulinhem.. tak to nechápu.. proč by se po roce vracel do Číny ? Když se mu Barceloně daří.. jinak jak to vypadá se Samperem ?

Snoop

0
2018-07-06 13:15:27

Taky mi to hlava nebere. Ale zase sen splněný, plus možná dostane brutální smlouvu, kterou by za rok, dva už dostat nemusel.

Romca

0
2018-07-06 14:07:18

Divné.. jsem zvědavý, jak to dopadne.. pač pořád se nic neději :D

Reekwon

3
2018-07-06 16:59:43

Chtěl to prý on sám. Spekulovali jsme se Skadrysem, že to bylo asi kvůli Mistrovství světa. Hlavně se vrátil zpět do Evropy a sezóna mu vyšla, takže si skvěle napravil jméno. Měl dobrou sezónu a ví, že už by v další sezóně tolik utkání neodehrál a tak se vrátí do Číny, kde ho znají a kde díky podařenému angažmá v Evropě možná dostane ještě lepší smlouvu než tam měl.

Romca

1
2018-07-06 19:55:37

Asi máš pravdu.. Když dojde ten Arthur, no nechám se překvapit..

Guaje

5
2018-07-06 17:37:21

Jestli fakt přijde Rabiot s Arthurem, tak už na to nebudu mít žaludek, my tu máme Roberta s Rafinhou který jsou oba lepší než dva předem jmenovaný, maj DNA Barcy a jsou to srdcaři, k tomu na bezesporu zaslouženou šanci čekaj Aleñà se Samperem, ale my prostě musíme udělat nějaký random nákupy, 8 záložníků na 3 posty je totiž málo...

Martin777

2
2018-07-06 18:01:36

ten Rabiot doufám, že je pouze bulvár.

Pirdzi

3
2018-07-06 21:23:01

Jestli Paulinho opravdu odejde, tak tu na dvě pozice zbydou Busi, Raketa a Arthur. (Nepočítám tu ofenzivní, tam je Cout, Denis a Alena) Za mě perfektní situace pro to, aby se Roberto přesunul do zálohy a dal se prostor Palenciovi ať se ukáže. Když se mu nebude dařit, Roberto tam může zaskočit a tím by zase vytvořil místo pro hráče jako Samper a Busi jr. aby se předvedli, ale to se asi nestane.

Martin777

-1
2018-07-06 22:04:24

Moc hezká myšlenka Pirdzi, taky by se mě to tak líbilo. A ještě bych chtěl, aby se Denis posunul na křídlo do útoku. A přišel by na zpět Thiago.

Romca

3
2018-07-06 22:26:52

Thiago podle mě už nic.. když Arthur je jasný.. dojde ještě ten Leglet a beztak už nic..

Pirdzi

2
2018-07-06 22:34:11

Thiago by vzal minuty právě Arthurovi a Robertovi a ty zase Samperovi a Busi jr. Tím by vznikla stejná situace jaká tu je teď. Moc hráčů za hodně peněz a La masia se rozprodává, protože nejsou minuty a místo.

Martin777

2
2018-07-07 11:39:44

Při dostatečné rotaci hráčů by si mohli zahrát všichni(dostatečně), ale jestli to Valverde bude praktikovat jako v minule sezóně,tak pak ano zbytečně přervaná lavička. Thiago by se mě líbil jako jeden zkušenější záložník pro případ zranění hráčů ze základu. No doufám, že aspoň zůstane Mina.

Jhonys

1
2018-07-07 19:59:15

Po příchodu Arthura už Thiago nejspíš definitivně padl

Romca

-1
2018-07-07 20:05:59

Bohužel.. fakt si myslím, že už jen ten Leglet a to bude vše..

Romca

5
2018-07-08 11:24:32

Někdo se zajímá o Douglase.. no výborně.. ještě líp, když je to Espanyol :D

Skadrys

5
2018-07-08 12:22:35

normálně bych řekl: Zrádce!!

ale teď..prosím ať jde :D

moony

0
2018-07-09 14:01:54

v případě odchodu Douglase bych mu i přispěl na jízdenku do Cornelly...
Co jsem tak pochopil, tak je ruka v rukávu s Willianem. Ten mi sám o sobě nevadí, ale podle mě by se nám spíš hodil nákup spíš defenzivnějšího a kreativního záložníka jako je Pjanic (dokázal by udělat konkurenci i pro Busiho). Rozhodně si nemyslím, že bychom potřebovali někoho takhle drahýho do útoku a ještě k tomu na křídlo (příp. kraj zálohy). Pokud útočníka, tak by se mi líbil Romelu Lukaku - i povahově si myslím, že by to ustál a pořádně zamakal, příp. jak jsem zmínil ve foru na levo za pár šupů Pavona.

Snoop

4
2018-07-09 14:55:15

Na Lukakua z MU můžeš zapomenout co blázníte.
Zaprvé je to typologicky útočník, který se nebude extrémně zapojovat do rozehry, i kdyby chtěl tak na to technickou kvalitu nemá. Lukaku rozhodně nebude presovat obranu tak jako to dělá Luis.
A v neposlední řadě ho MU určitě nepustí, určitě ne pod minimálně 150M né li víc.

moony

1
2018-07-09 15:43:44

Jak píšeš, je to hroťák, nemá nějak extra techniku, ale rozhodně je gólovej. Jen jsem psal svůj pohled na "vhodný" nákup k posilnění útoku. Vzhledem k tomu, že tam je Rashord a Martial, tak by to bylo možná proveditelný. Jak píšeš, jako Luis nebude, ale co se útoku týče, je podle mě potřeba začít pracovat na náhradě Luisita - není nejmladší (TOP už moc sezon neodehraje) a nějaký kvalitní, cenově dostupný hroťák mě jinak nenapadá... ani si teď vlastně nevybavím, co třeba ten Werner, komu se upsal, příp. jak je na tom...

Snoop

0
2018-07-09 15:04:03

Tak Luis Enrique oficiálně trenérem Španělské repre. :-D

moony

-2
2018-07-09 15:45:49

Tak další výzva, hodně úspěchů v repre ... :-D a než tady někdo napíše něco ve smyslu "tak uvidíme, jaký je to trenér", ať tohle jeho působení dopadne jakkoliv, nikomu nemusí dokazovat, že patří mezi trenérskou špičku...

Guaje

1
2018-07-10 00:33:10

Zajímalo by mě, jestli když odešel Paulinho, tak to znamená, že by mohl Mina zůstat? Vyřešil se tak problém s místama pro hráče mimo EU a co se psalo, tak Lenglet měl podepsat 1.7. ale nic se nestalo, a momentálně nejsou žádný zprávy o něm

Skadrys

3
2018-07-10 08:46:10

je to možné, že zůstane. Lenglet by měl podepsat oficialně dnes tak uvidíme

Jhonys

0
2018-07-10 19:04:46

Tvl ten Ronaldo :D tak tohle je huge. Jsem zvědavý, koho Real za něho koupí.

Snoop

-1
2018-07-10 19:21:59

Teď bude mít Ronaldo zase 60 gólů za sezónu. Ale určitě bude mít teď Juve větší šanci na LM.

Venca92

1
2018-07-11 10:23:45

Dyt jeste 2 dny zpatky Abi opakoval, ze chce toho Thiaga?!

Dody

5
2018-07-11 14:21:08

Rabiota ať si nechají! Když už záložníka, tak jedině Thiaga, jinak už bych se na post záložníka vysral, zvláště, když se do té zálohy má přesunout i Roberto.

Jhonys

1
2018-07-11 14:24:00

Co tak dlouho trvá s Marlonem, proč mám pocit, že Vidala za chvíli pustíme i za 5 mega a jak dlouho ještě bude v klubu Gomés, který dneska házel jeden úsměv za druhým? :D

Skadrys

1
2018-07-11 14:27:25

Gomes je ale strašně sexy, tak co by se nesmál :D v modelingu by se neztratil

Romca

3
2018-07-11 14:47:22

Tak Instagramu každý druhý koment: Gomes Out :DD ten to má prostě těžký a nehcápu, proč už dávno nenní někdy pryč.. jako bych to před měsícem a půl nepsal, že nikdo neodejde.. a nakonec jen Paulinho a to jsem ještě čekal, že bude 35 mega za Rafu a taky prd :D

Martin777

8
2018-07-11 15:19:07

Proboha, proč toho Rabiota. To my zas nevíme co s prachama?

Romca

4
2018-07-11 15:21:25

Nějak tak.. Asi, že proti nám zahrál dobře jeden zápas :D

Gazdo

1
2018-07-12 14:31:36

Uplne nevhodny

Snoop

2
2018-07-11 16:40:44

A ještě prý 600K měsíčně, co to je ta hráče aby měl skoro 7,5M ročně? :-DDD Jestli je to pravda tak se ten kluk úplně zbláznil.

Martin777

4
2018-07-12 10:32:42

Hazard u nás? No Waauuu 100 x lepší než uplakánek Neymar! Ale co by to znamenalo pro Dembélého? To by si už moc nezahrál.

Romca

0
2018-07-12 11:34:59

Hazard néé :( nemám ho naprosto rád.. a dle mého blbost, dalšího kreativního záložníka.. a navíc nemáme už těch mega přestupů dost ? toto se mi nelíbí

vikinecek

2
2018-07-12 11:35:00

Tak ja neviem, chápete niekto toho Rabiota ? máte ho nejak nasledovaného ? pretože mne tá voľba príde zvláštna...Inak Hazard by sa mi u nás samozrejme páčil, ale to fakt nedopadne si myslím...

Pajinos

1
2018-07-12 11:49:25

to vážně někdo věří, že přijde Hazard? :D ten samý, který ještě nedávno koketoval s Realem, jak tam byl Zidane? jako jo, chtěl jsem ho tady, ale to bylo ještě před Coutinhem a teď už by tady akorát překážel ... hlavně nejsme žádní Galacticos, tak bych zařadil zpátečku :D nesmí se věřit všemu, co se někde na internetech napíše, totéž platí i u Rabiota

vikinecek

1
2018-07-12 11:54:15

Vzhľadom k tomu, že s Coutinhom sa počíta asi do zálohy, tak myslím, že vedenie nejakého krídelníka na ľavú stranu asi zháňa ( s Dembelém sa na tú stranu nepočíta )...

Pajinos

0
2018-07-12 12:16:24

s Coutinhem se počítá do zálohy a proto se furt čím dál tím horlivěji mluví o Thiagovi, Rabiotovi, Verrattim, Golovinovi a všech dalších středových záložnících :D přijde mi, že už se to všechno motá páté přes deváté, to je něco hrozného ... podle mého zůstane Coutinho na levém křídle, kde hraje několikanásobně lépe, navíc nalevo umí zahrát skvěle i Denis, jak předváděl i ve Villarrealu a Seville, a díky univerzálnosti i Dembélé, kterého určitě nebude bavit sedět pořád na lavičce

vikinecek

2
2018-07-12 12:53:34

napr. za Brazíliu hral teraz v zálohe, pričom Neymar bol na krídle a hral tam dobre, ani v Liverpoole nehral typické krídko, takže neviem, či práve tam sa cíti najlepšie. Mne by na krídle nevadil, ale v tom prípade by to zálohy asi niekoho chcelo...

Pajinos

0
2018-07-12 13:10:35

já vím, že tam dokáže zahrát, ale přijde mi výbušnější a efektivnější na křídle - a totéž říkal Valverde v souvislosti s tím, že je blíže k hranici vápna, odkud umí vypálit ty své jedovky ... raději bych se poohlížel po středopolaři - ti jsou dostupnější cenově, je jich více na výběr v té kategorii světové třídy, kterou potřebujeme a měli bychom hledat + tam máme asi největší počet mladých, co by se mohli ukázat v čele s Carlesem

vikinecek

1
2018-07-12 13:13:52

alebo by sa do zálohy ( pod hrot ) prestahoval Messi a na pravo by hral Dembele...ok, to už je ako z FIFY, by sa Busq s Raketou v zálohe zbláznili z toho behania :-)

Martin777

1
2018-07-12 12:01:56

taky hlavě perspektivní a 100 milónovej Dembélé by furt zahříval lavičku. My ňákeho nadprůměrného útočníka potřebujem (snad Vidal s Pacem odejdou), ale Hazard by byl "asi" fakt moc. Rabiot... to je fakt úplně mimo. Možná Thiaga, kterej to u nás moc dobře zná a je dost kreativní na to, aby se u nás výrazně prosadil.

vikinecek

-1
2018-07-12 12:15:16

Thiago je fajn, ale dosť toho na sezonu namarodí + hráč, ktorý v Bayerne nehral v základe, že by u nás hral sa mi nezdá...Podľa mňa záloha tohto roku bude v zložení Coutinho - Busquets - Rakitič a preto vedenie zháňa ľavého krídelníka..

Martin777

1
2018-07-12 12:38:16

Ano souhlasím s tebou...však já myslel Thiaga na lávku, když odešel Iniesta tak, aby tam byl ňáký záložník, který bude umět rozdávat přihrávky, když nebude moc hrát někdo ze základu. Víme jak to vypadalo minulou sezónu, když šel do hry Gomes. Otázkou je, jestli se opravdu Roberto přesune do zálohy jak avizoval Abidal, pak by byl Thiago zbytečnej.

vikinecek

0
2018-07-12 12:55:32

presne, ak by sme v zálohe mali Roberta, Denisa, Artura, Coutinha, Rakitiča a Busquetsa, tak je ďalší záložník zbytočný, ale ak sa počíta s Coutinhom na krídlo, tak tvorivého záložníka by sme potrebovali...

Meyen

1
2018-07-12 15:05:50

Jj, Thiago ti sem půjde, aby seděl na lavičce. :D

Guaje

1
2018-07-12 16:09:45

Já bych tomu moc nevěřil. Jedna věc je, co avizoval Abidal, a druhá, jak to bude dělat Valverde. Když přišel Enrique, tak vyhlašovali, že Mascherano půjde zpátky do zálohy a strávil další 4 roky na stoperu. Loni se zas řikalo, že o místo pravýho obránce budou bojovat Semedo s Vidalem a jak to dopadlo...

Guaje

6
2018-07-12 16:05:53

Já bych tu Hazarda (anebo Thiaga) rozhodně bral. Ani náhodou to neni nadbytečnej nákup. V Realu ,,sedí na lavičce” v plný síle Isco, Kovačič a Asensio, v City Gundogan, Bernardo Silva, Jesus a v Bayernu Thiago, Javi Martinez a Tolisso. A my se máme spokojit s tim že tam budem posílat další sezónu Gomese, Alcacera a Vidala? Ne, díky, 7 top hráčů (Messi, Suárez, Dembélé, posila, Coutinho, Rakitič, Busquets) se na 6 postech protočí úplně v pohodě, navíc většinu sezony bude stejně někdo zraněnej. K tomu Rafinha, Arthur, Denis, Munir, Samper a Alena jsou ideální hráči na doplnění. Zbytek poslat pryč. A hlavně ne Rabiota. Fakt nepotřebujeme francouzskou druhou verzi Gomese.

Martin777

0
2018-07-12 18:10:25

Guaje vystihl jsi to. Každý top klub má na lávce ňákeho nadprůměrnějšího hráče, tak proč ne my. Stačí jeden, dva. Ale je to potřeba sezóna je dlouhá a příjdou dlouhodobá zranění a pak co. Já vím, že Meyen by si představoval na lávce pouze odchovance, ale si myslím, že pokud se budeme chtít rvát se o všechny trofeje, tak pouze ty stačit nebudou.

Meyen

4
2018-07-12 19:01:31

Přečti si můj komentář znovu, prosím, než začneš naprosto zbytečně rýpat. Napsal jsem: "Jj, Thiago ti sem půjde, aby seděl na lavičce. :D" Nikde jsem neřekl, že ho tu nechci či že jsem proti jeho příchodu. Nikde. Pouze tvrdím, že on sem prostě nepůjde, když může zůstat v Bayernu a plnit úplně stejnou roli jako tady. De facto totožný komentář jsem napsal někomu, kdo psal, že Griezmann se může střídat s Luisitem. Ano, Griezmann k nám přestoupí, aby se střídal s Luisitem. A moje slova se potvrdila. To by jim klub musel zaručit stoprocentní místo v základu, což udělat nemůžeme, že jo.

Ostatní kluby si mohou dovolit mít nadprůměřné hráče na lavičce, protože rotují. A hlavně byl by z hráčů jako Isco nebo Asensio "nadprůměrný fotbalista", kdyby jim Real nedával šance? Mladíci prostě potřebují hrát. Možná máš takových hráčů v našem širokém kádru mnohem více, jenže o nich nevíš, jelikož si nezahrají.

A k té tvé hloupé a zbytečné připomínce k odchovancům... asi nevíš, kdo nám přinesl největší úspěch, co? S těmi kluky se už odmala pracuje, aby rozuměli našemu stylu. Já nikdy nebyl proti příchodům odjinud, vůbec, pokud jsi tu byl loňské léto, tak víš, jak moc jsem tu chtěl Coutinha. Griezmann, Thiago.. taky bych je bral. Jen prostě nechci, abychom každý přestupák utráceli 200 mega a naše akademie, jež ještě nedávno bývala s tou Ajaxu Amsterdam jednoznačně nejlepší na světě, byla jen pro smích. Tyhle kluky můžeš mít úplně zadarmo a nemusíš utrácet 50 mega za pro nás nepotřebné hráče typu Willian nebo Lukaku.

Pajinos

2
2018-07-12 19:05:14

já už vím koho my jako klub potřebujeme - víc takových rozumných fanoušků, jako jsi ty :) a to víc než jakéhokoliv záložníka či křídelníka :D poslední rok je totiž extrém, jak někteří uvažují s těmi přestupy směrem k nám a tyhle bezduché spekulace to je akorát voda na jejich mlýn

Martin777

-1
2018-07-12 19:40:41

no ty jsi hned tak dotčenej chjo :D...

Martin777

0
2018-07-12 19:44:09

tohle je už trochu mimo.klasickou diskusi o nakupování atd., tak se omlouvám, jestli jsem se tě ňák dotkl ;-)

Meyen

-1
2018-07-12 21:08:54

Ne, tvůj komentář mě žádným způsobem neurazil a normálním způsobem jsem na něj odpověděl, s tím, že jsem nenechal tvé rýpnutí bez povšimnutí. :D Ty naopak místo toho, abys dále vedl tuto diskuzi a vyzdvihl s čím souhlasíš nebo nesouhlasíš, tak jsi jen napsal, že jsem snadno dotčen, a tím to hasne.

Martin777

1
2018-07-13 05:04:32

přišlo mě, že se naštval, tak jsem se omluvil ono takhle něco usoudit přes klávesnici, jak ten druhy něco myslí nebo ne je těžké ;-)

Romca

7
2018-07-13 13:33:34

Cillesena by byla škoda ale chápu ho.. co se týká Digneho a Gomese, tak oba dva nejradši.. Alba stejně hraje pořád a na těch pár zápasů mlže hrát béčkař či stáhnout hru na 3 stopery.. Hlavně ať už ty odchody odsejpají

Reekwon

3
2018-07-13 21:28:27

Se spekulacemi se opět rozthl pytel, jsem rád, že už je dokončen přestup Arthura a asi i Lengleta, i když nevím co od něj čekat. Dále pak nákupy Kanteho nebo Rabiota jsou úplně směšné a zbytečné. Byl bych už rád, kdyby se začalo prodávat, Gomes, Vidal, Paco, Rafinha, Douglas už by mohli být pryč.

Martin777

5
2018-07-13 22:10:23

tak Kante bude kachna, ale co se týče toho Rabiota, toho se docela bojím.

Romca

1
2018-07-13 22:35:33

Rabiot je prostě blbost.. to už radši ten Kante.. ale dyť těch záložníků bože máme.. a jak točí Valverde, tak bude Denis rád za jedne zápas za měsíc.. kdy se odjíždí na to turné ? to už snad bude někdo pryč.. paulinho byl hotov hned a tady s těmi na 2 měsíce.. a řešit 6 nebo 10 mega od sevilly ? kdyby ho pustili už v květnu, tak mu 2 měsice už nedávali peníze a ty 4 megy nemuseli řešit.. když k tomu přičtem platy dalších zbytečnýych hráčů fakt ekonomiaka jak svina :D

Skadrys

4
2018-07-14 08:56:54

pravě naopak radši Rabiota než Kanteho. Ten se sem absolutně ale absolutně nehodí. Je nekreativní a jen běhá. Na DM je stejně Busi a další v akademi, kteří se na tu pozici hodí víc.

Romca

1
2018-07-14 13:10:38

Jako nejradši ani jednoho, záložníků máme až moc.. když už posilu, tak jedině do útoku!

Skadrys

1
2018-07-14 14:22:43

to jo ale ne křídelníka. Náhradu za Suáreze potřebujeme. A pak ti pitomci koupi za 60 mega starého williana

Jhonys

6
2018-07-14 11:02:18

Žádný Kanté, žádný Rabiot, žádný Willian, žádný N'Zonzi k*rva už!! :D to je prostě to, o čem jsem mluvil - jména lítají vzduchem (bohužel právě i od spolehlivých zdrojů), ale úplně nesmyslně se to kupí, žádná koncepce nebo plán. Hlavně to vůbec nejsou hráči pro nás tohleto.A La Masiu už můžou rovnou zavřít s tímhle přístupem.

Martin777

5
2018-07-14 12:52:39

Já jsem pro, aby náš tým tvořili +- půlka hráči koupeni a druhá z akademie. Moc bych se nebál těch zpráv.... z 80% to budou jen novinářské kachny. Proč Kante, když máme Busquetse a u Chelsea nebudou takový paka, aby pustili možná svého nejlepšího a nepostradatelného hráče.

moony

0
2018-07-14 15:22:23

Jak se řeší náhrada za Luise, tak souhlasím, že je na čase začít pracovat na jeho náhradě. Asi bych zkusil dát víc prostoru Pacovi, třeba se rozehraje s pravidelnější zápasovou praxí (i teď v podstatě, když hrál, tak góly dával), jenže kdyby měl někdo přijít, kdo by to podle vás měl být? Podle mě např. zmiňovaná výměna za Cavaniho je o ničem, jednoho třicátníka za druhého a je to z bláta do louže... Nějaký relativně nadějný hroťák? Lukaku, Martial, Rashford to je zřejmě utopie ... v LL se podívat? třeba Muriel, Rodrigo? ... jinak nevím, napadá vás někdo?

Martin777

1
2018-07-14 15:45:05

Paco podle mě na to nemá. Suaréz ještě bude mít na to u nás uhrát aspoň 2 sezóny, teda doufám. Toho Rodriga myslíš koho?

moony

0
2018-07-14 16:15:09

Tím Rodrigem jsem myslel Rodriga Machada z Valencie... No mě se jeví jako nejlepší volba dát šanci Pacovi, protože prostě neznám žádného top hroťáka, který by mohl přijít. Paco zná klub, filozofii atd... a je podle bez účelu někoho koupit v tom přestupáku, kdy Luis odejde... Ten hráč se bude muset aklimatizovat u nás, aby věděl jak a kam si nabíhat, kam mu budou chodit balony atd.. a nějak na výběr mezi TOP hráčema není, pokud bychom si chtěli někoho "vychovat", tak podle mě by to chtělo nějaký talent zkusit teď (ten ze Santosu už šel do Realu, ale nám by ho asi neprodali)... Z béčka nikdo na hrot nepříjde, dost na tom, že ve druhé lize byl snad nejlepší střelec týmu Aleňa (ano, byli tam zranění, ale přesto to není z pozice útočníků úplně ideální) a nějaký vhodny hotový hráč, který by mohl přijít mě nenapadá... Každopádně kdybych si já mohl vybrat, tak bych preferoval Lukakua, ale to je asi utopie... Ty máš nějakou myšlenku koho výhledově mít na hrotu?

Martin777

1
2018-07-14 17:11:00

Já myslím, že Suaréz ještě min sezónu vydrží(doufám ve 2 sezóny) a pak se přesune Messi na střed. Dembélemu bych přál místo v základu. No pak ještě někoho. Williana bych u nás viděl taky max 2-3 sezóny, pokud příjde. Ale dlouhodobě nevím o nikom, kdo by u nás mohl prosadit. Mbappé je pro mě asi utopie :-) Lukaku je podle mě pro Barcu až moc těžkopádný (jinak ho mam mezi oblíbenými hráči :-)) a navíc nevidím důvod, proč by ho měl MU prodávat.

Martin777

0
2018-07-14 17:50:48

no a pak nikoho*

moony

0
2018-07-14 17:52:17

Co se týče Suaréze, tak stejně jako ty doufám v ty dvě sezóny, ale víc to zřejmě nebude. Už teď mu může klesnout forma a bude se těžko dostávat zpět. Tu sezónu ještě na vrcholné úrovni odehraje, ale obávám se, že možná i ke konci to už pujde dolů (případně by mohl využít to, co CR - pár zápasů vynechat, aby byl ready na ty, kde bude potřeba). S tím Willianem to myslíš, tak, že by hrál na jednom křídle, Dembelák na druhé straně a Leo hrot? To by vcelku šlo, ale příjde mi, že pokud by byl těžký, nebo dobře takticky připravený soupěr, Leo by se stahoval do středu (i teď to dělá) a tím pádem bychom přišli o jednoho útočníka (v tom případě by byl dobrý někdo jako Paulinho, kdo by místo něj nabíhal do 16tky). Navíc dát kolik peněz za hráče na 2-3 sezony, ale pokud se podaří vyjednat např. 50mil, tak by to nebyl problém. K tomu Lukakuovi - ano je těžkopádný, ale na druhou stranu myslím, že má psychiku na to, aby ten tlak ustál, aby v případě potřeby makal dvojnásob. Myslím, že nějaká dohoda by s MU šla, přeci jen tam mají útočníků dost kromě něj Martial, Rashford (toho preferuje Mou místo něj) a na kraji je Sanchéz - u něj mi příjde škoda, že se vloni nevrátil.. Ten Mbappé mě nějak nenadchl, ano hraje super o tom žádná, ale povahově mi na Barcu nesedí... např. jeho golová oslava je podle mě hodně inspirovaná tím skokem manekýna, nebo i to, že byl ochotný zakopat se v PSG, kolik si řekl plat ve španělsku atd... Já jsem osobně rád za Dembiho a věřím mu, rozhodně má na to, aby táhnul tým a bude jen a jen lepší.

Martin777

1
2018-07-14 18:04:36

Williana myslím na místo neschopného Vidala a i Paca, že by se střídal na křídle Dembelém než by pořádně dozrál, protože on ještě na to nemá odehrát třeba 90% zápasů v sezóně. Jinak Mbappe je ještě mladíček a až by třeba se stárnul, tak by ho přešli ty extravagance. Ale ten nikdy nepřijde to je jasné.

Romca

6
2018-07-14 21:11:36

Hoši, kdyby bylo po mém, tak Suareze pošlu dávno někam, toho hráče prostě nikdy nepřekousnu.. ano, dává a dával spoustu branek ale prostě ty simulace mě tak štvou, stjený důvod, proč jsem nikdy neměl rád Neymara.. tak, že za mě žádný záložník, kterých máme dost ale prodat tne zbytek, ideálně i Suareze, což se bohužel nestane, a proste nový hroták. proto jsem chtěl Griziho, který by mohl hrát místo něho...

Gazdo

-1
2018-07-14 21:48:24

V tom suarezovi sa zhodneme ;)

moony

2
2018-07-14 21:49:15

Martin777: Já si naopak myslím, že Dembele potřebuje hrát, pokud možno co nejvíc zápasů. Teď mě tak napadá, že kdyby přišel ten Willian tak jak řikáš, na Dembeleho by to mohlo působit jako projev nedůvěry, kdežto on potřebuje cítit, že mu celý realizační tým důvěřuje. A kdyby přišel Willian mohlo by se stát, že za 2-3 sezony jsme tam, kde teď, protože by většinu sezony odehrál. Taky si myslím, že vyhodit 80mega za hráče na 2-3 sezony je přehnaná cena, kdyby mu třeba takových 26-27, tak neřeknu ani slovo.

Romca: Chápu, ty jeho simulace nejsou úplně košér. Na druhou stranu se mi na něm líbí, že bojuje do poslední minuty, žádný souboj nevypustí a ať už se mu daří, nebo naopak mu to tam nepadá tak je spolehnutí na to, že ohrožovat rozehrávku soupeře bude (pak je problém, když presuje sám). Ale jak jsme řešili výše, je potřeba se po někom podívat a je to zřejmě post, který podle mě hoří nejvíc. S tím Griezmannem jsem měl rozporuplný pocity, jako určitě by byl přínosem (klidně i křídlo by zvládl - hrál ho v Sociedadu), ale on než čistej hroťák je spíš falešná 9, takže nevím jak by k nám zapadl s tím, že by byl na té nejvysunutější pozici. Jen si vezmi jak šel výkonnostně nahoru to potom, co začal hrát pod Costou...

Martin777

1
2018-07-14 22:15:28

Tak ono by to bylo o chytrosti Valverdeho, aby dokázal rozdat hráčům potřebné minuty. Navíc u Demebelého jsou problémy se zranění my. A my si nemůžeme dovolit nemít schopné hráče k Suarézovi a Messimu. Jinak částka, co jsem četl za Williana má být okolo 60m a ne 80. Což při současných cenách ještě jde. a za kvalitu se prostě platí. Jinak já k smrti nesnáším simulování..bohužel Suaréz má ty sklony k nim. Jenom že nikdo lepší než on fakt není. I přes to, že mu minulá sezóna fakt nesedla občas se pohyboval po hřišti jak se zlomenou nohou, tak dokázal být v Evropě 5tým nejlepším hráčem co se týče gólů a asistence což hodně pěkný a taky nemluvě o jeho skvělým vztahu s Messim to taky hraje roli.

Romca

2
2018-07-14 22:26:31

Tak ono ted moc hroťáků není.. tak, že není kde brát, bohužel :D no možná nevypustí ale v 90% soubojů padá jak blbec nebo se drží za všechno, za co může.. já ho prostě nemusím no :D Tak Grizi za 100 mega by byl krása.. bohužel ale.. ale shodneme se, že hroták hoří nejvíc.. Uvidíme ještě co Munir.. osobně Paco se mi moc nezdá, je pomalý a ještě malý.. zakončovat umí ale na Barcu dle mého nemá

Meyen

2
2018-07-14 22:27:16

Jak tu někdo může chtít za měsíc třicetiletého Williana, to mi prostě hlava nebere. A ještě za 60 mega. :D

moony

0
2018-07-14 22:58:53

Martin777: Jak píšeš, ty simulace jsou přehnaný, taky si myslím, že na to může doplatit až se mu jednou vážně něco stane a soupeř ten míč prostě nezakopne... A ano góly dokáže dát parádní, ikdyž občas co je schopnej spálit mi hlava nebere a v dalším zápase dá gól z pozice, že mi čumim jak puk... Ano patří mezi TOP střelce, ale prostě lepší už nebude a půjde to z kopce... S tou cenou pokud se nepletu my jsme nabídli 50m, oni chtěli 80 a Barca nabídla 60m (zřejmě ještě něco v bonusech - četl jsem to někde bud tady nebo na sk verzi) a prostě 80m za ty 3 sezony je docela dost, těch 50 by stálo za zvážení. Otázka je, kdy se Dembele zraní, to mohlo být způsobené úplně jiným zatížením na tréninku, tím že tou svojí "stávkou", aby si ten přestup vynutil pomalu netrénoval a takhle to dopadlo ... Teď pevně věřím, že se mu zranění budou vyhýbat...

Romca: Tam jde i o to, že na obranu soupeře dělá neustále tlak tím napadáním a z toho se dá vytěžit šance z nepřesné rozehrávky. Je pravda, že občas se válí jak ve smrtelné křeči... S tím hroťákem by se to nějak vyřešit mělo. Nejsem si úplně jistý, jestli Griezmann by pro nás byl to pravý ořechový - bezesporu by byl přínosem, jen nevím, jestli zrovna ten hroťák, kdyby sme hráli na dva hroty, tak by byl ideální jako ten malinko vzadu... ale kam potom s Coutinhem, Messim a Dembelém... U Dembelého jsem prostě přesvědčenej, že musí hrát a hrát a hrát, jen tak může jít hodně nahoru. S tím Pacem je pravda, že rychlý není, ale myslím, že kdyby dostal víc herního času, taky by se zlepšil... Na Munira jsem zapomněl, tak spolu zřejmě zaboujou o pozici náhradníka, Munir je taky poměrně gólovej, alespoň býval, než šel do Valencie. No a pokud se neprosadí, tak Krmenčík je pořád v Plzni :-D :-D :-D

Meyen: Úplně nevím jak by se poskládala sestava, aby hráli všichni co by podle mě měli a pomalý Busquets neběhal s jazykem na vestě, ale za rozumnou cenu je to stopro kvalitní hráč, který by se neztratil...

Romca

1
2018-07-14 23:05:13

Já věřím, že Munir to v sobě má a rozhodně mu věřím víc než Pacovi ale nevím, jetli má na to, být hrotákem číslo 1! hele já bych prostě změnil rozestavení.. Messi stejně hraje ve středu, tak dát na křídlo Dembu a Coutinha.. hroták a pod nimi busi s raketou.. arthur nevím, jak bude hrát a s ním do základu vážně nepočítám :D pač když je Messi napravo, tak tam stejně není a hrajeme bez křídel..

Romca

0
2018-07-14 23:05:14

Já věřím, že Munir to v sobě má a rozhodně mu věřím víc než Pacovi ale nevím, jetli má na to, být hrotákem číslo 1! hele já bych prostě změnil rozestavení.. Messi stejně hraje ve středu, tak dát na křídlo Dembu a Coutinha.. hroták a pod nimi busi s raketou.. arthur nevím, jak bude hrát a s ním do základu vážně nepočítám :D pač když je Messi napravo, tak tam stejně není a hrajeme bez křídel..

Martin777

1
2018-07-15 08:30:22

Tak to, že se Messi stáhne na střed a pak jsme bez křídel není pravda, protože on pak uvolní prostor pro Semeda, aby tam mohl naběhnout a centrovat.

Romca

1
2018-07-15 11:13:37

Ano,ale to js obránce..na kraji musíme soupere přečíslit aSemedo si to musi mit s kym narazit..u nás centr do vapna=protiútok soupeře :D

Jhonys

5
2018-07-15 00:00:39

No jen takový dodatek: prodat Suáreze nepůjde vůbec snadno, když je to Leův best friend :D a trochu se bojím, abychom ho v budoucnu nedrželi nehledě na jeho výkony právě jenom kvůli tomu...

Romca

2
2018-07-15 07:55:59

Jo, toho se bojím nejvíc..ale nemůže hrát za zásluhy nebo tak..masche, iniesta,xavi, tito to ppchopili, když počítám hrace z minulých let..ale asi mas pravdu a suarez pujde tak zadarmo, za par let...

Gazdo

0
2018-07-15 08:11:15

Toto je aj moj najvacsi strach. Ale ak nam to ma udrzat lea v pohode tak to asi prekusnem ale nech uz nehra zaklad ak to teda prekusne on. Za mna je alternativa pre mna numero uno martial. Ten chalan ma obrovsky potencial a so spravnym trenerom ho vidim dokonca nad mbappem. Par krat som ho sledoval a neviem pride mi trosku taky zakriknuty ale keby sa toho zbavil je skvely

Martin777

3
2018-07-15 08:27:14

Tak Martial by byl reálnej. MU dal jasně najevo, že jestli bude chtít v létě odejít, tak mu nebudou bránit.

Skadrys

0
2018-07-15 09:07:38

Martial je průměr.

Martin777

0
2018-07-15 09:28:17

Já bych ho nutně u nás taky nemusel (ale špatný hráč to není), když máme Dembelého. Podle toho co jsi dnes přídával za nový příspěvky to vypadá, že chceme snad skoupit všechny záložníky v Evropě :-).

moony

2
2018-07-15 11:04:13

Tak se snad Munir s Pacem navzájem vyhecujou a jeden z nich bude naskakovat jako žolík. Paco je výborný střelec, na druhou stranu Munir je pohyblivější.

Martiala nevím nevím, úplně by se neztratil a dost možná (i se správným vedením) by to mohla být právě ta nejschůdnější cesta náhrady Luise. No těžko říct kolik by chtěli. Pokud se nepletu, tak MU projevil zájem i o Rakdu, tak možná by se dal zahrnout - ale v tom případě Lukakua, ale to se nestane.

De Jong je určitě talent, který má budoucnost. Myslím, že je blbost kupovat několik hráčů do zálohy, aby se museli aklimatizovat společně. U něj by podle mě bylo nejlepší ho koupit, nechat v Ajaxu rok hostovat s možností prodloužení o další rok a v případě potřeby ho stáhnout příští léto...

Martin777

2
2018-07-15 11:47:54

Raktu myslíš Rakitiče? To bych nepustil ani za všechny prachy světa. Navíc jsem slyšel, že do nové sezóny má být kapitán buď Pique nebo právě Rakitič.

Jhonys

0
2018-07-15 23:46:15

mělo by to být takhle: 1. Leo, 2. Busi, 3. Piqué, 4. Rakitic x četl jsem i o ter Stegenovi. Tuším, že Sergi kapitánem být nechce.

moony

-2
2018-07-15 12:41:07

Jo, myslel jsem Rakitiče. Je to taky komplikovaný s ním. V minulé sezóně se našel, to je pravda. Odvádí spoustu černý práce a běhá jak motorová myš. Na druhý straně už mu 30 taky bylo a možná by nebylo úplně od věci ho výhodně zpeněžit, abychom jen nekupovali drahý hráče a nějaký brali z Bčka a od nás odcházeli zadarmo jako Iniesta...

Meyen

1
2018-07-15 14:56:08

Ano, zpeněžíme Rakitiće a koupíme za 60 mega Williana! :D

moony

1
2018-07-15 15:08:14

To rozhodně ne... :-D

Martin777

-4
2018-07-15 16:00:39

Ne Meyen necháme si Rakitiče a koupíme k němu dalšího třicátníka Willana. Asi myslíš vzhledem ke svému věku, že 18 let je ten nejlepší věk ;-)

Pajinos

3
2018-07-15 19:07:27

dovolím se ozvat, jelikož jej znám osobně: Meyen je ve svém věku mnohem vyspělejší a má o dost smysluplnější a lepší názory, než ty, takže bych se tak jedině styděl za ty tvoje vzhledem k tvému věku, když už ho musíš vytahovat ;) to, kolik má kdo let, vůbec nic neznamená - může být rozumný mladík i starý pitomec, stejně jako naopak, čili absolutně nechápu pointu tvého komentáře

Martin777

-5
2018-07-15 19:30:31

znáš ho osobně a přijdou ti jeho názory lepší než od nikoho cizího? nééé :D nejdřív jsem chtěl vysvětlit pointu, ale nechám to být. ;-)

Pajinos

4
2018-07-15 19:38:09

tak on se i ve virtuálním světě vyjadřuje rozumně a dospěle, ale chtěl jsem to umocnit tím, že to tady na internetu jenom nehraje - s někým, kdo by tu potil takové nesmysly někdy, bych se v životě nechtěl potkat ... každopádně ono to není poprvé, co jsem se chtěl ozvat, čili pointu vysvětlovat nemusíš, nám to stačí :D

Martin777

0
2018-07-15 19:53:14

tady jsou ňáké směrnice co jsou dobré názory? a já myslel, že každý má svobodnou mysl a může se svobodně vyjadřovat tak, jak on sám cítí co se zrovna v Barce děje.

Pajinos

0
2018-07-15 20:57:23

žádné směrnice jsem nikde nezmínil, ostatně jak sám říkáš: každý se může svobodně vyjadřovat, co si myslí o dění v Barçe a tohle si myslím já a vím, že nejsem v tomto ohledu jediný :) takže si měj svobodnou mysl, jen není třeba vytahovat věk, aby se vedla diskuze, protože to je v ní zcela nepodstatný faktor

Meyen

1
2018-07-15 23:20:17

Mně se líbí, že když už nevíš, jak mi odpovědět, tak začneš rýpat. :D Já si vůbec nemyslím, že by sem měli chodit jen náctiletí; Coutinho, Griezmann i Thiago jsou starší a všechny jsem tu chtěl/chci, ale tvé přání o Williana je naprosto zcestné, vzhledem k tomu, že máme jednadvacetiletého Dembiče, který potřebuje hrát, aby rozvíjel svůj talent, a ne se tady někde střídat s Willianem. Počítám, že bys mohl argumentovat třeba tím (i když to ne, lepší než argumenty jsou přeci narážky na věk toho, s kým diskutuješ, jelikož všichni přeci víme, že čím starší člověk je, tím je chytřejší :D), že Willian by mohl jít do zálohy, jenže to by se tam Busquets totálně zbláznil a po pár zápasech by mu asi plíce vyletěly z těla. A ano, opět dám raději šanci někomu z akademie než třicetiletému Willianovi, jehož bychom ještě koupili za nějakých 60 mega, což pokud tady někdo chce, tak je pro mě prostě úplný blázen.

Mě by zajímalo, jak dlouho tu všichni fandí Barçe, protože jestli většina přes aspoň 8-10 let a chce, aby se z nás stali nějací Gálacticos, tak je to velice smutné. Já vím, že většina začala fandit hlavně kvůli dobrému fotbalu, a nikoli odchovancům, ale tohle k nám už prostě od začátku patří, a proto mě mrzí, že jim tu nikdo nechce dát ani šanci (a neříkej mi tu, že chceš, neboť tím, že by ti tu nevadil Willian vlastně říkáš, že nechceš). Ono tvrdit: "Vždyť na to nikdo v té akademii nemá," je jednoduché, když daný člověk neviděl ani pět minut jednoho utkání, ale jak už jednou říkal Paji, ono to asi tak černé nebude, když vyhráli mládežnickou UCL. Ale ne, vykašleme se na ně, vždyť mládežnická Liga mistrů je soutěž pro náctiletá děcka a raději koupíme zkušeného Williana, prodáme výborně hrajícího a pro tým dýchajícího Rakitiće a půjde to. Jsem rád, že tu nikdo aspoň nechce Rabiota, to už by bylo přímo na infarkt. :D

Martin777

3
2018-07-15 13:27:45

I hodně přes třicet dokážou hráči velké věci, podívej na Modriče. A takový Giggs byl i kolem 35 týmu oporou.

Jhonys

0
2018-07-15 23:49:46

já nerozumím tomu, proč bychom měli kupovat Williana (kde se sakra vzalo tohle jméno? :D připadá mi, jak kdyby se náhodně vytáhlo z klobouku) za tolik peněz. Ano, v jeho věku je to dost vysoká částka. Opory týmu sice můžou být kvalitní i ve vysokém věku, ale Willianova hlavní přednost je pokud vím rychlost, a to je přesně ten první aspekt, který se začne s věkem vytrácet. Snad se tenhle přestup nepovede.

Martin777

0
2018-07-16 15:37:21

Nemyslím, že jeho jediná přednost je jen rychlost. Má skvělí vedení míče. Taky má slušnou nahrávku i střelu. Taky má skvělí standartky. Není to běže podél postranní čáry jako Vidal.

Martin777

0
2018-07-16 05:09:52

Meyen já fandím Barce už dob Rivalda co už je ňákých 20 let. Nemyslím si, že a s příchodem Williana by jsme byli Galacticos :-) Když jsem mohli koupit téměř 30 hráče z Činy, který nakonec slušně prosadil, tak si myslím, že i hráč z PL, který je roky ověřený na největší úrovni může týmu mnoho dát a 60M při dnešních cenách je slušná částka. Dembelé mám nesmírně oblíbeného, ale zatím si myslím, že na to nemá, aby odehrál většinu sezóny.

Meyen

-2
2018-07-16 11:23:52

Ano a i přestože se Paulinhovi dařilo, tak jsem dodnes z tohoto přestupu totálně rozhořčen, ačkoli jsme na něm vydělali.

Pokud skutečně fandíš Barçe už 20 let, tak je smutné, že tu chceš za 60 mega třicátníka a nechceš dát raději šanci někomu z La Masie. A příchodem Williana se nestáváme Gálacticos, ale přestupů tohoto typu je v posledních sezónách přespříliš a takto se jimi opravdu brzy staneme.

Martin777

0
2018-07-16 15:08:52

tak já bych rád viděl někoho z La Masie v áčku. Jenom že (netvrdim, že jsem odborník na bčko) ale co jsem viděl, tak snad jedinej z útočníku, kdo by na A měl tak je Arnáiz(snad jsem ho napsal dobře), takže jeden příchod z venku by neměl vadit teda pokud odejdou Vidal s Pacem. Taky doufám, že by se po návratu mohl chytit Munir.

Meyen

1
2018-07-16 15:43:04

Abel Ruiz je rozhodně talentovaný a Arnáiz, jehož už jsi zmínil.

Bylo by pěkné, kdyby se Paco rozjel, ale u něj je problém, že se vůbec nezapojuje do kombinace a je spíše zakončovatel. My prostě potřebujeme útočníka s jinými přednostmi.

Martin777

0
2018-07-16 16:51:46

škoda, když se v první půlce minulé sezóny trápil Suaréz, že právě Valverde nedal více prostoru Pacovi. Mohl ukázat co v něm je.

moony

0
2018-07-15 14:32:43

To je pravda, ale na druhou stranu je otázka jestli to tak bude i u Ivana. Minulou sezonu jsme začali tak pěkně omlazovat tým, tak si myslím, že to je správný směr. Přeci jen hráči co nás táhnou jsou skoro všichni třicátníci. Ikdyž, asi by byl problém, kdyby nás najednou opustil Andrés i Ivan, to by v záloze nezůstal nikdo kvalitní a zkušený v našem stylu hry. Takže by pokud by měl odejít, tak třeba za rok... Jako chápu jak to myslíš, on tu kvalitu má a i teď hraje super, dokonce je to můj třetí nejoblíbenější hráč u nás... ale musí se to řešit tak, aby to bylo co nejlepší pro klub...

Btw: stále doufám, že si dnes poveze domů zlatou placku... bude to nesmírně těžký, ale přeju Chorvatům.

moony

0
2018-07-15 19:49:42

K tomu Rabiotovi, ten plat bych mu dal za podmínky, že příjde příští léto jako volný hráč. Dobře vyjednaná cena přestupu by se klidně dala "rozložit" jako součást platu na XY sezón...

Mejra

0
2018-07-16 13:22:32

Palencia do Girony je docela dobra volba kdyz uz teda "nemuze" zustat City si stahlo Maffea tak pokud nemaji v planu nahrnout tam jinej odpad bude na te pozici mit prostor

moony

0
2018-07-16 14:45:00

U toho jsem myslel, že by se mohl točit, alespoň v lehčích zápasech se Semedem...

Meyen

1
2018-07-16 15:05:03

No, zrovna Mejra asi má podobnou představu, ale bohužel to vypadá, že se nikdy nevyplní.

Skadrys

-2
2018-07-16 15:20:47

Palencia není tak dobrý aby měl na Ačko. Je to bojovník a tak všechno. Ale takový průměr. Třeba mu to v Gironě půjde a chytne se, ale na nás zatím nemá.

Meyen

2
2018-07-16 15:44:07

Ale šanci v áčku ještě nedostal a třeba by se chytil. To je dle mého ostuda, když už je v béčku bůhví jak dlouho. Příležitost je to nejmenší...

Mejra

4
2018-07-16 16:08:51

Tohle bych si netroufl rict vzhledem k tomu ze casto se vic prosadi prave "jenom bojovnici" nez ti technici....navic rozhodne neni jen nejakej bojovnik je skvelej vudce umi dobre podporit utok a velmi dobre brani....

Skadrys

2
2018-07-16 16:21:38

ja budu spokojenej jak letos odejde Digne a je o něj zájem a do Ačka se posune cucu nebo miranda s tím, že Miranda má větší šanci údajně.

Mejra

0
2018-07-16 16:26:57

Miranda je spolehlivejsi dozadu Cucurella zase do kombinace u nej mi chybi tak rok poradnyho hrani aby se ustalil a zlepsil braneni

Skadrys

2
2018-07-16 16:42:53

Miranda je větší sázka na jistotu si myslím. Může se učit od alby a hrát proti slabším týmum v la lize. To co hraje Digne teď s přehledem zvládne Miranda též.

Martin777

0
2018-07-16 16:56:17

Pokud se přesune Roberto do zálohy, jak říkal Abidal, tak by jeho místo mohl na pravém bekovi taky prosadit někdo z béčka, kdo byl sekundoval Semedovi.

Meyen

0
2018-07-16 19:29:05

No, sázka na jistotu je spíše Cucurella, jelikož toho má odehraného více za béčko. :D

Mejra

2
2018-07-16 19:48:20

o Cucurellu se vic bojim protoze tim jak utoci a nema to jeste uplne vychytany se muze stat ze propadne a nedovedu si predstavit to kamenovani co by na ceskych webech nastalo v tomto je Miranda "bezpecnejsi" tomu budou jen nadavat ze hraje na jistotu:D

Romca

0
2018-07-16 20:13:56

Souhlas hoši, Digne pryč a kdokoli z těchto dvou na nějaké zápasy.. oba můžou hrát za béčko a v případě nutnosti zaskočit.. pač alba hraje s messim nejvíc zápasů..

Meyen

0
2018-07-16 20:53:33

Jo, Mejro, vidíš, to je pravda. Takhle jsem na to nenahlížel.

Mejra

2
2018-07-16 21:29:43

na to se da napsat jedine to je vekem:D ne samozrejme je to tim ze ja uz toho pranyrovani la masie zazil hodne vlastne z te posledni ery to az tak neschytal jen xavi s messim puyol byl dravak co jen bojuje iniesta na to nemel a rozhodne nikdy nebude moct hrat v zaloze a uz vubec ne s xavim busquets byl na ...... a jen ubira cas uzasnymu yayovi thiago otresnej a nebude nikdy hrat ani ve druhe lize a jedina sance je fabregas kterej je mnohem lepsi nez xavi:D o hracich jako bojan atd ani radeji nemluvim:D

Reekwon

0
2018-07-17 08:25:59

A to o těch hráčích tvrdili fanoušci z ČR a SK?

moony

0
2018-07-17 11:44:13

Nedivil bych se kdyby zejména CZ :-D Znáš českou povahu, třeba hospodský rozumbrady a o novinkářích radši ani nemluvě :-D

moony

0
2018-07-17 11:46:23

Tak ještě dva příchody... no sice bych preferoval hrot, ale když už křídlo, tak Cristian Pavón, doufám, že někoho nenapadne zase se snažit o Di Mariu... Do zálohy by stačilo jen pojistit De Jonga ...

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.