Krátce po přistání v LA se FC Barcelona a firma Stanley Black & Decker, která se zabývá nářadím a vybavením skladů a také zabezpečením, rozhodli uspořádat v prostorách hotelu Beverly Wilshire  akci, na níž oznámili, že vůbec poprvé v dějinách ponese dres pro ženský tým na své přední straně logo partnera. Nebude jím však Rakuten, jako v případě mužského týmu, ale právě značka STANLEY®, které lze zahlédnout i při zápasech na reklamních hrazeních na Camp Nou.

Vedle všech hráček a prezidenta klubu Josepa Marii Bartomeua se na akci objevila také ředitelka pro inovace hledání nových talentů Pradheepa Ramanová, kteří tak prohloubili dlouhodobou spolupráci o podporu žen a ženských profesionálních sportů. Přítomni dále byli ještě výkonný ředitel klubu Òscar Grau, viceprezident Jordi Mestre, ředitelka Maria Teixidorová, výkonný ředitel Stanley Shannon LaPierrová a globální ředitel pro marketing, strategii a analýzu Earle Smola. Chybět pak nemohla ani média a čestní hosté.


Josep Maria Bartomeu a Pradheepa Ramanová s novým drsem pro ženský A-tým

Není s podivem, že se Barça rozhodla k tomuto kroku, jelikož přední evropské celky už k tomuto kroku sáhly. Vítěz posledního ročníku Ligy mistryň UEFA z Lyonu má na svých dresech značku Engie, PSG zase televizní stanici beIN Sports, která je partnerem celého klubu vedeného katarským šejkem a Chelsea s Manchesterem City - mimochodem soupeřky v letošní přípravě pro FCB Femení - jsou věrné stejným sponzorům, jako u mužů, tedy Yokohama Tyres a Etihad Airways.

Dohoda byla sjednána v kancelářích přímo v USA a stanovila nový standard v komercializaci ženských sportů, jejichž růst bude tímto ještě více podporovat. Toto partnerství rovněž uznává nárůst popularity a hodnotu ženského fotbalu a fanynek tohoto sportu. Nedávná studie provedená agenturou Adweek prokázala, že ve Spojených státech se 30 % žen podílí na veškerém sportovním dění na sociálních sítích a fotbal je tím vůbec nejpopulárnějším sportem v tomto odvětví.


Představitelé FC Barcelony a Stanley Black & Decker na dnešní akci

FC Barcelona si je toho vědoma a proto do svých řad dokázala zlanařit tak talentované hráčky, jako Lieke Martensovou - nejlepší hráčku podle FIFA za rok 2017, Andressu Alvesovou - vítězku Copy América Femenino v letošním roce či Toni Dugganovou - několikanásobnou držitelku ocenění pro hráčku roku v anglické nejvyšší soutěži. Stanley Black & Decker sponzoruje mužský tým od sezóny 2014/15. Sponzorství s tímto nový hlavním partnerem přinese možnost setkání s hráčkami, zápasového pohostinství a série digitálního obsahu.

Stanley je společností, která sdílí náš závazek k podpoře žen a ženských sportů po celém světě. Toto rozšíření jeho slibu vůči ženskému týmu je historickým, protože je to poprvé, co má exluzivního sponzora a jsem si jistý, že z toho budou těžit ženské sporty v celosvětovém měřítku. Společně konáme pozitivní změny, které pomohou překonat bariéry kolem sportů žen. Pořád zbývá dlouhá cesta a Stanley je správným partnerem, který se knám na tuto cestu přidá,“ pravil Bartomeu.

Jsme nadšení z toho, že jsme historicky prvním sponzorem FC Barcelony Femení a rozšiřujeme tím náš vztah s jednou z nejuznávanějších a nejsledovanějších sportovních organizací na světě. Je to historická a unikátní možnost, která se shoduje s naším zájmem vybudovat více inkluzivní a různorodou organizaci a zmocnit ženy po celém světě,“ dodával prezident Stanley Black & Decker, který má pod sebou značky jako DEWALT, IRWIN, Lenox, Porter-Cable, Bostitch, Facom, Mac Tools, Proto, Vidmar, Lista, POP či Avdel, Jim Loree.

 

Videa

Oznámení dohody mezi FC Barcelonou Femení a Stanley Black & Decker

Oficiální spot FC Barcelony Femení a Stanley Black & Decker

 

Zdroj: fcbarcelona.com
Foto: fcbarcelona.com

Video: fcbarcelona.com

Komentáře

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.