Nejlepší: Debut Jeisona Murilla, snížení nepříznivého stavu

FC Barcelona si z prvního utkání osmifinále Copa del Rey na stadiónu Ciutat de València odnáší prohru 2:1 poté, co během úvodních 20 minut inkasovala dvě branky a již nedokázala srovnat. Zatímco první gól padl opět po standardní situaci, kdy naprosto nepochopitelně nevyskočil Sergio Busquets a nechal balon projít za sebe, kde už ho však Chumi nestihl zachytnout, druhá trefa byla poněkud podivně ztečovaná a vypadala, že nezpůsobí Jasperu Cillessenovi mnoho problémů, ovšem opak se stal pravdou.

Zde vše zavinila hloupá ztráta balonu na vlastní polovině, jež vedla k rychlému brejku. Jeison Murillo, který měl útočníka bránit, se navíc vysunul a očekával přihrávku, jenže kvůli kiksu zůstal hráč téměř volný. Kolumbijec se sice vrátit stihl, nicméně to byl právě on, kdo mírně změnil trajektorii střely, a ačkoli ji též výrazně utlumil, výše zmíněný nizozemský brankář na ni zkrátka nedosáhl. Nová posila FCB ale předvedla úctyhodný výkon, a to jak v rozehrávce, tak především v defenzivní činnosti, kdy několikrát demonstrovala čisté obranné zákroky. Velmi zajímavou dvojici pak utvořila s Clémentem Lengletem, oba fotbalisté si očividně rozuměli a mohli by do budoucna představovat slušnou alternativu.

Krátce také pochválíme Denise Suáreze za skvěle vybojovaný pokutový kop a Philippa Coutinha za jeho chladnokrevné proměnění. Vzhledem k odvetě na Camp Nou může být toto snížení na 2:1 velmi klíčové.



 Nejhorší: Vstup do zápasu, přehnaná rotace

Jak už z obdržených gólů vyplývá, první více než čtvrthodina byla z pohledu hostů katastrofální. Levante UD započalo dnešní duel neúnavným pressingem, který činil nezkušené defenzívě obrovské potíže. Barça vůbec nevěděla, jak na tento styl hry reagovat a až po trvalém přesunutí Philippa Coutinha do středu pole a stažení Sergia Busquetse a Artura Vidala dokázali blaugranas klidně kombinovat.

Tyto nesnáze způsobila až přílišná rotace jak v nominaci, tak sestavě. Lionel Messi i Luis Suárez zůstali doma, stejně jako například Jordi Alba, přičemž obranu složil Ernesto Valverde ze čtveřice, jež spolu v životě nehrála. Chumi a Juan Miranda se očividně velmi trápili a pohodlně se necítil ani Nélson Semedo. To rovněž vedlo k střídání. Jednalo se o správný pokus o nápravu celé situace, ale znovu se potvrdila neschopnost trenéra vhodně rotovat. Buď totiž volí ty samé hráče pořád dokola, anebo protočí vším, co se dá.

 

Zdroj: Meyen
Foto: 
fcbarcelona.com

Komentáře

Jhonys

6
2019-01-11 00:23:17

za mě nejlepší Cillessen, Murillo a Vidal. Denis toho za tu chvilku stihl víc než Malcom za celou dobu, Sergi Roberto pak působil daleko jistěji než Miranda, přičemž by to správně mělo být spíš naopak :D Ve druhé půli po příchodu právě Roberta a Lengleta už se ta hra jakžtakž uklidnila, ale celkově to nestálo za nic. Někdy mám pocit, že Valverde takhle divoce rotuje, aby pak měl alibi, proč nerotovat normálně :D

Blaugrana

4
2019-01-11 07:24:28

Aleňa hrál zejména v druhém parádně...

geonohejl

1
2019-01-11 08:45:22

Z Vidala mám hrozně smíšené pocity.. Na jednu stranu je výborný v odebírání míčů, ale na druhou mám pokaždé strach, že to bude za červenou. A včera mě snad víc pokažených přihrávek, než těch úspěšných.
Coutinho měl spoustu ztrát a i ta penalta padla jen silou vůle.
Zamě rozhodně nejlepší Denis, za pár minut předvedl víc, než zbytek dohromady. Jestli odejde budu fakt nasranej..
Dembele se snažil, ale taky mu to úplně nelepilo.
Zbytek zahrál spíš špatně, než uspokojivě, ale nic jiného jsem po oznámení základní sestavy ani nečekal.
Zlatý gól z penalty a pokud Valverde nebude kokot a dá tam normální 11, tak nemám strach o postup.

Petko

4
2019-01-11 10:27:16

Pri normálnej 11 si starí zas neodpočinú. Ale musí dať aspoň 70% normálneho kádra.

momo9

4
2019-01-11 12:18:25

alebo aspon Rakitiča :D

Smazaný uživatel

9
2019-01-11 12:19:05

Presne tak , je potreba odpocivat rozumne a postupne , proste nedelat bejkarny ve smyslu totalniho utaveni anebo naopak totalni novacci v kompletni zadni rade a zbytek v podstate prohazeny na zkousku......a porad rikam zaklad barcelony byl vzdy v zalozni rade a tady ma valverde uplne jine predstavy......a bez zalohy muzeme opravdu pouze nakopavat balony......

Pajinos

1
2019-01-11 15:29:26

v té záložní řadě s tebou souhlasím, ale s těmi rotacemi ani tak ne, kor v této soutěži (jinde by se mělo rotovat pomalu a postupně) ... upřímně, kolik lidí nějak více uznává pohár? je to trofej, to jo, ale každý chce ligu a Ligu mistrů s tím, že Copa je pak jen nutná náhrada ... je škoda, že v ní jsou ty pitomá pravidla na nominace mladíků z béčka, ale i tak máme široký kádr a tak by mohli pravidelní členové základní sestavy dostávat odpočinek vždy, i na to případné finále ... to je můj pohled na věc, ale jak píšu na začátku - ta záložní řada teď není dobrá (nebo je, ale jen směrem dozadu) a máš pravdu, že je to spojník mezi obranou a útokem

Meyen

4
2019-01-11 17:09:20

Jestli šel Ernesto do klubu s tím, že Copa se vyhrát nemusí či není tak důležitá a může zde stavit jen mladíky, neboť stejně ta trofej nikoho nezajímá, tak je tu vážně špatně. Takový člověk, ať se okamžitě pakuje.

Pajinos

-2
2019-01-11 17:49:10

nic takového jsem nenapsal - jen říkám, že je právě tohle ideální možnost pro to, aby si i v soutěžním utkání zahráli hráči z lavičky doplnění o mlaďochy z béčka ... takže fakt, že se to včera nezvládlo nejde zcela na vrub Ernesta, jak by mnozí místní chtěli, ale také na fakt, že prostě nemáme až takovou kvalitu v kádru, jak se hodně lidí domnívá

Domingo

6
2019-01-11 19:03:17

Upřímně si myslím, že tím že včera nasadil tým většinově z náhradníků a béčka neprospěl vůbec nikomu. Nevím popravdě co pan velmistr od toho zápasu očekával. Ani jednomu z těch hráčů, co byli včera na hřišti ten zápas neprospěl a nikam je neposunul. Kdyby tam ty mladíky poslal až na druhou půli, tak mu zrovna teď nikdo hlavu neutrhne. Roberto po zranění mohl hrát od začátku, Lenglet mohl jít po poločase dolů a Arthur asi taky mohl být na hřišti místo Aleňi, kterej odehrál úplně mdlou první půli. Pak bychom třeba o poločase neprohrávali s prvoligovým týmem (kterej našemu Áčku mimochodem půl roku zpátky doma pěkně naložil pokud se nemýlím) o dvě branky. Chumi s Mirandou byli od úvodních minut na ručník, fakt mi hlava nebere jak je ještě navíc může dát Valverde oba dva k sobě na levou stranou. Chumi ukázal, že na to ještě nemá, Miranda ukázal, že pokud u sebe nebude mít kvalitní hráče, kteří by ho uklidnili a nahráli si s ním balon, tak taky ne. A nezlobte se na mě, ale dát do základu stoperskou dvojici, která se spolu potkala tak na dvou trénincích, z toho jednoho hráče z třetí španělské ligy a druhého co u nás debutuje a předtím půl roku pořádně nehrál....to je fakt trenérskej majstrštyk. Tu výmluvu co Valverde prohlásil na tiskovce neberu. On největší s prominutím přizdisráč nám teď bude kázat "že je potřeba občas riskovat". Není (v tomto ohledu). Kdyby uměl pracovat s celým kádrem, tak si nemusí v půlce sezony nikoho zkoušet. Tady se jenom opět projevuje ta jeho omezenost a stupidita. Dokud bude sahat do své oblíbené sestavy jenom když musí, tak to bude pořád dokola. Máme možná nejkvalitnější lavičku, jakou jsme za poslední roky (nesouhlasím Pajinosi s tím, že nemáme kvalitu, respektive "možná ano", ale jde to jednoznačně na vrub Valverdeho). Bohužel se z toho v podání Valverdeho stává nenaplněný potenciál a ti hráči jsou nám v podstatě k ničemu a předvádí naprosto nulové výkony v porovnání s tím, co by mohli předvádět, kdyby je trénoval někdo kompetentní. Na této špičkové úrovni jsou výkony hráčů odrazem z převážné části jejich herního sebevědomí, dále pak zkušeností a celkovou rozehraností. Těžko ale naši náhradníci získají herní rytmus a začnou si v zápasech věřit, když Valverdeho první střídání přichází pravidelně nejdřív tak v 70. minutě, další v 80. a poslední v 85. Jen pro ilustraci, Aleňa a jeho poslední ligové zápasy: 3 minuty, 5 minut, na lavičce, na lavičce, 21'. Malcom sbírá taktéž minuty v řádech jednotek a nižších desítek, pro ilustraci od začátku sezony v lize odehrál jen 100 minut, směšné číslo odpovídající jednomu zápasu a deseti minutám navíc. Krásně to bylo na Malcomovi vidět včera - šel sám na bránu a hůř to vyřešit nemohl. Pak měl problém zpracovat jednoduchý centr od Coutinha a uskočilo mi to do autu. Nevěřím tomu, že by byl takový lempl, stačí se podívat jak hrál v Bordeaux , je zkrátka zjevné, že nemá herní praxi a nevěří si. Podobný případ je Denis, ale i Munir a další. A v podstatě kdyby nebyl zraněný Roberto, tak věřím tomu, že tu zaslouženou šanci by nedostal ani Semedo.

Je to zkrátka škoda. Škoda, že nás trénuje člověk bez koncepce a bez nápadu. Škoda, že se na náš fotbal nedá dívat, ačkoli máme nesmírně kvalitní kádr. A samozřejmě i škoda, že nejsme schopni využít plného potenciálu toho kvalitního kádru kvůli neschopnosti našeho trenéra....

Martin777

4
2019-01-11 19:21:54

Hezky napsáno ;-). Je to tak...je třeba k mlaďákům dát i někoho zkušeného o kterého se v tom zápase můžou opřít. A hlavně taky nevím co si Valverde myslí. Na některý hráče celou sezónu sere a pak je dá do jednoho utkání a myslí, že tam budou dělat ňáký zázraky. Ten člověk je absolutní idiot.

Domingo

3
2019-01-11 19:29:10

Přesně tak, u něj je problém (respektive jeden z problémů), že v podstatě nerotuje vůbec. Hrají furt ti stejní (pokud není nějaké zranění) a pak když už je potřeba, aby si hráči odpočinuli, tak udělá bláznivou sestavu ze čtyř a více nerozehraných náhradníků, tváří se u toho jakou jim dal velkou příležitost a když se výsledek pochopitelně nedostaví, tak se alibisticky vlastně uchlácholí v tom, že ti hráči hrát prostě nebudou... To je prostě špatně. Typická mentalita trenéra z Bilbaa, kterej se svým týmem aspiruje tak někam na půlku tabulky a za úspěch považuje postup do Evropy. S velkoklubem našich rozměrů, kde se ucházíme o všechny trofeje, tohle ale dlouhodobě hrát nejde. Musí prostě rotovat. Výsledky toho, že to nedělá právě vidíme. A viděli jsme i loni v Lize mistrů (v Copě jsme k jeho štěstí neměli takovou konkurenci, když Atlético a Real vypadli bez našeho přičinění..), kdy i Suárez natvrdo řekl, že byli prostě před koncem sezony unavení a měli rotovat.

Pajinos

-6
2019-01-11 19:36:03

srovnávat to, jak hrál hráč v zemědělské soutěži a v Barceloně je přinejmenším úlet: tu šanci měl prostě proměnit a basta (navíc to nebyla jediná a do toho měl otřesné zpracování míče, ale jak říkám, toto mě vůbec nepřekvapuje a jen mě to utvrzuje v tom, jak unáhlená koupě to byla) ... a nazvat aktuální lavičku tou nejlepší, když vezmu v potaz, že nám tam jednu dobu seděli Alexis, Cesc nebo dříve dokonce Zlatan chvíli (jak jej na pár zápasů posadil Bojan), je tedy hodně odvážné tvrzení, se kterým se vůbec neztotožňuji

a všechno házet na trenéra je taky ujeté - zdá se, že hráči jsou totiž nedotknutelní poslední dobou a i když to jsou sebevětší průměráci, tady se z nich dělá božstvo a nový Messi, protože každý je odborník a všechny má pod palcem líp, jak kdejaký agent ... tady je jednodušší všechno svést na kouče, který sice hraje odlišným způsobem (aby ne, s tiki-takou bychom se trápili tak, jak v posledních letech před Luchem), ale má jinak výsledky (když pominu vyhoření s AS a zrovna včerejšek, který ale dle mého hravě otočíme), než aby se náhodou zkritizoval hráč (to se totiž musí zkritizovat raději odchovanec z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu)

kdyby tu byl někdo, kdo by se nebál a hrál fakt nějaký hurá útočný fotbal, zase by se nadávalo, jak furt dostáváme laty a nemáme výsledky - v tomto ohledu jsme prostě strašně nenažraní a furt je nám všechno málo (zatímco jinde je většina ráda za hubené vítězství na půdě týmů jako Crystal Palace, které mají celou sezónu na houby a pak boduje s někým na čele) ... neříkám, že mě aktuální Barça baví a že je Valverde top kouč, ale vedeme ligu, postoupili jsme do osmifinále Ligy mistrů a ten pohár není úplně v kontejneru a o to snad jde (pořád bychom na tom mohli být hůře - ukázka Real Madrid či Manchester United) ... samozřejmě uvidíme, jak to bude na konci sezóny

Domingo

3
2019-01-11 19:51:01

Nesouhlasím s tebou. A nemyslím, že to srovnání je úlet. Nepochybně v kvalitách obou lig je propastný rozdíl, ale to neznamená, že hráč zapomene při příchodu do Španělska střílet, driblovat, dělat kličky nebo přihrávat. Každý kdo rozumí fotbalu tohle ví. Pokud se nemýlím, byl jsi to kdysi právě ty, kdo mluvil o Neymarovi v Santosu jako o "youtube playerovi", ale nechci Ti křivdit, pokud si to pamatuju špatně. A to brazilská liga je na tom co se defenzívy a strategie týče o parník hůř jak francouzská. Úplně stejný omyl pak byl v podání Arthura.

Stačí se na ty hráče důkladně podívat a vidíš jestli v sobě něco mají nebo ne. Malcom ve formě byl skvělý. Drzý, průbojný, rychlý a přímočarý fotbalista, s naprosto neskutečnou střelou, skvělou technikou, dobrými přihrávkami i kličkami 1na1. To co z něj vidíme teď, je práce Valverdeho. To ať mi nikdo nevymluví. Malcom je vydeptanej z toho, že každých 5 minut, který od něj dostane můžou být na dlouhou dobu jeho poslední, pokud neudělá neuvěřitelné a nějak ho nepřesvědčí. A ono to tak bývá, čím víc se chce, tím víc to pak nejde. Trenér, který umí pracovat s mladými hráči by ho uklidnil s tím, že příležitosti postupně bude dostávat. Přál bych si vidět Malcoma někdy od začátku ligového zápasu po boku Messiho, Suáreze a třeba i Coutinha a Busquetse v záloze. Nelámu nad ním hůl a věřím tomu, že by to byl úplně jiný hráč, než jakého ho vidíme po boku náhradníků a béčka v utkáních Copy. Bohužel ale nevěřím, že se s Valverdem něčeho takového dočkáme a proto mi ho je líto. Jemu může k restartu pomoci jen změna trenéra nebo odchod.

Pajinos

0
2019-01-11 20:03:34

to nezapomene, to je jasné - ale jinak vnímá tlak v nejlepším klubu světě (a pokud jím aktuálně nejsme, tak na něj vždy aspirujeme) a někde ve vinařské oblasti Francie, kde už pár let neví, co to jsou evropské poháry a plácají se někde uprostřed tabulky Ligue 1 - tam má prostě větší šanci ukázat co v sobě je a nemůže totéž čekat někde, kde už na lavičce sedí Dembélé nebo Coutinho či Denis Suárez, kterému se dařilo v Seville/Villarrealu = klubech ve zdejší lize, které aspoň čichnuly k pohárům

ano, byl jsem to já, ale nebyl jsem jediný, kdo měl tyto pochybnosti (stačí vzpomenout na Joeyho Bartona, který fotbalu rozumí více než já) ... Neymar se ale aspoň v té době už potuloval v reprezentačním kádru a tam jsem byl spíše zaujatý z osobního hlediska, protože stál na tu dobu nemalé finance a já měl velmi v oblibě Alexise, který už se adaptoval a hrál hodně dobře (a to je vždycky tak - původně se mi nepozdával ani Dembélé a už jej toleruji a přeji mu dobré výkony, jako našemu hráči) ... pro Malcoma je to zkrátka karma - dohodl se se Římem a na poslední chvíli pláchnul, protože si Bartomeu zase našel nějaký tunel, aby mohl přivést takového no-name hráče prakticky ještě před rokem ... doufám, že dojde k odchodu: nepustit jej do Číny za ty prachy co nabízejí by byl naprosto hloupý tah po finanční stránce - kor když se bude předělávat stadion v dohledné době

Pajinos

-6
2019-01-11 19:44:42

aha - takže Murillo (ten budiž, měl první start, ale zase i tak, prostředí zná, takže úplný zelenáč, jak třeba chudák Chumi, to není), Cillessen, Vidal a Coutinho nejsou zkušení, rozumím tomu dobře? i ten Dembélé se nezdá, když se ukázal v BVB a Semedo kopal za Benficu, to taky nejsou žádné ořezávátka ... nebo vytáhněme i toho vašeho slavného Malcoma, který přece "už ukázal, jak na to má" v Bordeaux - když je to takový mega talent podle názoru zdejších čtenářů, tak proč se včera neprosadil? nemusí to být rovnou třicátníci á la Puyol ve své době, aby byli zkušenější - dle mého to stačí i takto

jak už jsem několikrát napsal: náš současný kádr není až tak kvalitní, jako býval a jak se mnozí domnívají a proto částečně rozumím i tomu, že často hrají ti samí hráči (nelíbí se mi akorát příliš defenzivní záloha) ... jasně, takový Rakitić měl mít více prostoru mimo tým, protože toho musel mít už po krk, ale nevíme, co se dělo v zákulisí a dělat z trenéra, který má několikaleté zkušenosti ze Španělska, hned poseru a negramotu je prostě nesmysl ... ale tak co čekat od příznivců, kteří i po výhře najdou kdejakou blbost typu hnusné dresy nebo blbé střídání (některé důvody mohou být interního rázu)

Domingo

4
2019-01-11 20:03:21

:D Budu to brát jako humor, protože nevěřím tomu, že myslíš teď vážně to cos napsal. Cillessen má vliv na náš herní projev asi tak jako prodavačka lístků do muzea na pokladně u brány. Coutinho je totálně zformy (znovu díky Valverde za to, že ho stavíš na křídlo kde mu to absolutně nesedí, tak ho raději přestaneš potom stavět úplně). S Malcomem to taky nemyslíš vážně, ten toho letos odehrál tolik, že už ve druhým ligovým kole měl Rakitič víc odehraných minut jak on za celou sezonu. A ta obrana to je hodně blbej vtip. V podstatě tři ze čtyř na to neměli, Murillo by se možná vedle Piquého nebo Lengleta chytl. Ale ta obrana byla hrůzostrašná a odvíjela se od toho celá naše hra. Busquets se musel stahovat mezi stopery a dělal pátého obránce a pak chyběl na své pozici. Semedo nehrál špatně, ale není to hráč na kterým by stála naše hra. V záloze hrál první půli de facto jen Vidal, kterej lítal úplně všude. Vzhledem k tomu, že Chumi nevěděl vzadu co s balonem a Murillo pochopitelně nemá napoprvé zažité návyky pohybu našich hráčů, naší rozehrávky a vůbec celé barcelonské hry (ačkoliv asi je podle tebe měl mít, jako zkušený matador, který zná prostředí), taky rozehrávce moc přispěl. Takže abych to shrnul, ta obrana byla klíčem k naší tragické hře, k tomu proč nás Levante přehrávalo a k tomu proč jsme nemohli absolutně udržet balon a v klidu kombinovat. Protože neschopnost naší obrany při rozehrávce v podstatě vyšachovala celou zálohu (čímž v podstatě se i ten útok stal v konečném důsledku bezzubým). Ale proč ti to vůbec vysvětluju, tohle asi nemá smysl, ty máš svůj názor a přes to nejede vlak :-)

Pajinos

-2
2019-01-11 20:15:36

vůbec jsi mě nepochopil, ale shrnul sis to pěkně a už bych to uzavřel - já si melu svou podle tebe, stejně jako ty si meleš svou podle mě, protože to je pořád dokola pohádka o tom, jak je Valverde král debilů, Malcom chudák a Rakitić blbeček co odehrál hodně minut ... nikam se nedostaneme a jen mě mrzí, že to více lidí nevidí podobně, jako já a všichni to mají s tímto stejně (až bych nám skoro přál nějaké hluché období co se trofejí týče, aby se to pročistilo) ... pořád se bude podporovat někdo nový a na toho, co přišel před ním se zapomene, přitom je kolikrát o mnoho lepší a hlavně zaběhlejší

ale přiznám, že jsem se zřejmě skutečně zmýlil v jedné věci a to když jsem tě považoval za velmi časově vytíženého člověka v dobách, kdy jsme potřebovali píchnout na webu s články a pak mě zde hodinu přesvědčuješ o tom, jak nemám pravdu a jak ty jsi vlastně expert na vše a to ve stejném počtu znaků, kterým šly napsat dvě blbé krátké spekulace, které by zabraly o poznání menší čas ... ale lidé jsou různí, každopádně bych to už skutečně uzavřel, jelikož toho mám po týdnu každodenního dojíždění cca 100 km a osmi hodin sezení u kompu tak akorát, abych zde ještě vypisoval a hájil se za svůj vlastní názor ;) přeji hodně zdaru s diplomkou a úspěšné absolvování státnic

Smazaný uživatel

3
2019-01-11 20:47:16

Chlape nejvetsi problem je , ze ty sam sobe tezce odporujes a vse si vyvracis sam...ale hlavne ze mas rad fotbal , proto jsme tady ze jo. :-) Jen ty ho mas rad tak nejak jinak nez my no...to nevadi , kazdy je jiny......... ale hlavne k tvemu totalnimu zvastu :-) nezlob se na me , ale nic jineho to neni. Ty sam reknes , tak fotbal to neni hezkej ani dobrej ale jsme prvni......no pekny , tohle nikdy zadnej poradnej fanousek,funkcionar ani hrac barcy nemohl vypustit z pusy. Malcom je z boreaux t.j. z vesnice a Villareal je v klidku , to je metropole : ) dobra sranda.....Malcoma soudis podle desnyho vyreseni sanci.....no to by Luisito musel seset od druhyho kola :-) protoze co on zahodil....a jeste kdyz to dame pomerem odehranych minut....pokud to spravedlive spocitas , je nas nejlepsi utocnik Dembele , pocet golu a minut a mas to na svete.....tvuj hrdina Rakitic po nekterych zvracenyCh vyKonech nemel ani na to Bordeaux a mohli bychom pokracovat dal a dal... uzavru to jednoduse....Valverde je zoufalec , ale nezlobme se na nej , nikdo lepsi nebyl k dispozici , takze jako zaplata dobry , ale rychle zmiz nebo bude pruser :-) no a co se tyka fanousku , kteri prohlasi ze hnusny fotbal se trenera netyka a navic jim vubec nevadi a chtelo by to lepsi hrace na ten lepsi fotbal....no tak tam je mi asi uplne jedno komu fandi a je mi ho celkem lito , fakt nic ve zlem....jen pust si hezkej fotbal a mozna se malinko priklonis k tomu ze ne uplne vsechno dela dobre ten nas Nosac......a ja se dival na individualni schopnosti hracu co vcera hrali........a fakt to hele umi celkem dobre.....tak proc pod tim kokutkem hraji vsichni bez rozdilu spatne , az na tri esa , co ho maji uplne u zadku......asi jsou proste vsichni spatni a chudak ernesto nema s kym hrat tu svou tezkou defenzivu....dyt to do hajzlu je videt na x kilometru ze utocna zaloha je pro neho nadavka , tak se prober ....

Pajinos

-2
2019-01-11 21:03:11

Barceloně jsem začal fandit kvůli odchovancům a posilám, které byly adekvátní a kvalitní - ne kvůli "krádeži" hráčů na letišti a celkovému kupování kvantity na úkor kvality ;) jinak tohle objasnění mých "protikladů" už je spíše čistě slovíčkaření - Villarreal hrál aspoň tu blbou Evropskou ligu, kde s Denisem došli do semifinále (mezitím Bordeaux s Malcomem třetí předkolo a vypadnutí s Videotonem), Luisito je nyní druhý nejlepší střelec ligy a Rakitić měl slabší období, ale to potká každého - odvádí kus černé práce, kterou nikdo neocení a je to přesně typ posily, které si u nás představuji

a to jsem si celou dobu myslel, že je naprosto jasné, jak jsem zaujatý na určité hráče a doufal jsem, že to nebudu muset obhajovat, ale zmýlil jsem se - holt nová doba :D jsme první v lize? jsme - postoupili jsme z těžké skupiny Ligy mistrů z první místa? postoupili - jsme venku z poháru? nejsme = v rámci možností jsem spokojen, protože to mohlo být mnohem horší :) doba se mění a chtělo by si to uvědomit, že éra s Iniestou, Xavim, Guardiolou a dalšími teď nemusí nějakou dobu zase nastat a trochu to chce snížit očekávání a vrátit se do reality (nebo nečekat trofeje a zkoušet více naše odchovance a tady ty talenty, které se dle mého potřebují prvně oťukat někde v klubech jako Řím právě nebo tak)

Smazaný uživatel

4
2019-01-11 22:12:11

Presne tak chlape a ted s tebou naprosto souhlasim. Srovnavat kluby a ligy ktere na sebe nenarazi nema cenu a opravdu je to slovickareni , ale z obou stran. A opet mas pravdu ze TED je Luisito druhy nej strelec .......takze to prece bylo o tom dat mu cas , choval se na hristi jak strevo a vsechno zazdil , navic vsechny jeho individualni schopnosti uz jsou jen dolu.......a presto je tam kde je......no protpze leos a alba atd..... Dej Malcomovi ten cas a pak muzeme tvrdit co jsme videli , vcear by Luisito udelal stejny prd jako Malcom. Takze mluvme stejne , neni mozne nekoho hodit do kose a nekomu pokladat koberec , je to nesmysl.....Rakitic mel slabsi obdobi , ano v poho , a proc ho nemuze mit nekdo kdo sedi mesic na lavce a za sebou ma dva dorostence? Nechapu..... a ani cerna prace v pohode , nemam problem. Jen jsem byl zvyklej ze na cernou praci u nas byl Busi a stoperi a ostatni mohli vesele utocit...a dostavame se k jadru pudla. My se tu vsichni nedohadujeme o jednotlivych hracich a dokonce ani o Valverdem , my se tu dohafujeme o stylu hry a pojeti utoku barcelony.......a to je ten problem. Obdivuju chvastani chlapa ze xavi a iniesta apod. uz nikdy nebudou , kdyz proste jeden jedinej kreten jen odmita postavit lidi kteri typove odpovidaji presne tem hracum co nam chybi a pojeti hra , ktere temto hracum vyhovuje proste ani nezkusi...PROTOZE NA TO NEMA , NEUMI TO!!!!!!!!! Ne ti hraci , ale Valverde. To cos napsal bude pravda az uvidim pul sezony hrat v zaloze arthura coutinha a totalniho def zaloznika a je mi jedno kdo to bude ,a vepredu dembele messi suarez nebo malcom podle formy a vzadu semedo alba umtity a pique nebo lenglet nebo stoper podle formy.......na stridani alena , puig roberto a dalsi. Rozestaveni ted neresim , protoze i Pepek ho menil podle toho jestli utocil nebo branil v tom samem zapase. Nerikej mi ze na to nemame hrace sakra , dokud to nekdo nevyzkousi ....jenze on to proste neumi !!!!!!!!!!!!! Takze zaverem..............zaplatpanbuh ze je real v hajzlu , zaplatpanbuh za leose a albu a terstegena....ale s nosacem fakt ne , tenhle fotbal neni barca ,ani s odchovancema ani bez nich a nikdy nebyla........mema jeden ze ctyr nejlepsich kadru v evrope a nekdo nam bude rikat ze mame byt radi za ty sracky co tam predvadi , protoze nikdo ze tri zalozniku neni schopen to kloudne poslat dopredu? Sory jako :-)

Dody

3
2019-01-11 19:52:35

To se můžeš stejným stylem zeptat -> A proč se včera neprosadil Dembélé, když je to takový mega talent, který se ukázal v BVB a je o několik tříd výše než Malcom? :D Taky měl ve včerejším zápase nepřesnosti, zahozené tutovky, ztráty míče atd. A opět mohl v několika případech nahrát někomu do lepšího postavení, ale místo toho to vzal alibisticky na sebe a poj*bal to...

Pajinos

0
2019-01-11 20:19:29

ano, máš pravdu, taky toho včera hodně spálil, jen jsem u něj asi více benevolentnější, protože už je u nás (ale taky by mi po těch jeho manýrech příliš nevadilo, kdyby se prodal) a pomalu se do toho dostává ... nebaví mě zkrátka rok co rok fandit novým hráčům a přihlížet tomu, jak se kašle na ty, co už jsou v týmu a nedostanou pořádné šance ... teď si to prostě vyžral tenhle no, co si neumí ani pořádně nasadit čepici - reprezentant klubu jak hrom ... ale jak říkáš, Dembélé se včera taky vůbec neukázal

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.