Mikel Oyarzabal je jedním reprezentantů, který má v této sezóně největší progres. 22-letý fotbalista Realu Sociedad je již jedním z lídrů svého týmu a dostal se tak i do národního týmu. Proti Švédsku debutoval jako jeden ze střelců branky a nyní posílí tým do 21 let na mistroství Evropy v Itálii a San Marínu. 

Jeho dobré výkony v Realu Sociedad nezůstaly bez povšimnutí technického personalu Barcelony. V tomto smysl by útočníka Ernesto Valverde rád podepsal. Drzost, rychlost a kvalita baskického útočníka ho zaujala natolik, že upozornil vedení klubu, že by to mohla být velmi nadějná posila do budoucna. 

V Realu Sociedad je vázán smlouvou do roku 2024 a pro případné zájemce je tu výstupní klauzule ve výši 70 milionů eur. Jenže Barcelona není jediným týmem, který se o Oyarzabala zajímá, na dveře zaklepalo podle informací i Atlético Madrid, ale zdá se, že bude obtížné v tak krátkém čase Anoetu opustit a Real Sociedad tak bude trvat na zaplacení klauzule. 

Oyarzabal ví, že ho Barça sleduje a že konkrétně Ernesto Valverde v něm vidí velký potenciál, ale sám zůstává hlavou na zemi. "Teď mám hlavu v týmu U21, jsme blízko začátku turnaje a to je to, na co se musím zaměřit." 

Zdroj: sport.es
Foto: sport.es

Komentáře

Dody

7
2019-06-12 12:00:57

Další křídlo, to potřebujeme (ironie), ale tenhle alespoň hraje spíše na levé straně... Navíc vzhledem k jeho věku pochybuju, že by o něj Valverde tak stál...

Pajinos

-13
2019-06-12 12:31:17

pokud skutečně odejde Dembélé nebo Coutinho (přinejhorším oba, což bych viděl nerad v případě druhého jmenovaného) + snad už konečně potáhne někam do pryč ten Malcom, tak jsem jednoznačně pro :) konečně naopak rozumná varianta - mladý Španěl se znalostí ligy, reprezentant, kvalitní výkony v ne tak slabém týmu, drahý by taky nemusel být (výkupka maximálně 60 milionů) ... ale je to spekulace, ty už beru s rezervou nějaký pátek, kor když jsem se letos opět spálil s Jovicém ;) jen se potvrdilo, že je okurková sezóna, není o čem psát a lidi žerou senzace jak zbláznění

Reekwon

-10
2019-06-12 14:22:46

Malcom je úplná rakovina v tomhle klubu a souhlasím, že by měl být okamžitě prodán, nezaslouží si nosit náš dres.

Pajinos

-5
2019-06-12 14:55:17

cítím "jemnou" ironii, ale tak to ve tvém případě není nic nového :) už jsem toto téma otevíral asi tisíckrát, po tisící a prvé to nemíním ... každopádně vydrž, už se mi rýsuje přesun jinam a zbavíš se mých komentářů ;) aneb tolik k respektování názorů druhých, všichni musí mít rádi všechny a jít jak ovce :D

Reekwon

7
2019-06-12 15:09:07

Je úplně vtipný, jak ze sebe děláš hrdinu tím, že jdeš proti proudu a ze všech ostatních děláš ovce. Jak ze sebe děláš chudáka, že jsi vlastně sám proti všem a že s tebou nikdo nesouhlasí, ale vlastně sis už na to zvykl :D Respektuji názory ostatních, ale tvoje ne, protože tvoje názory vychází ze zaujatosti ... Každopádně už se těším na tvůj přestup, je vidět, že jsou na fcbarcelona.cz skutečně naivní v tom, že tam nerozjebeš kolektiv, jako tady :D

Pajinos

-3
2019-06-12 15:20:49

jedna fáma a hned se to rozleze jak požár, přitom to není pravda :D no nechám tě v tom ... stejné mohu říct i já na to, jak ze sebe děláte chudáky, že se postavím proti názoru někoho ;) sám proti všem rozhodně nejsem, shodnu se ve spoustě názorů s několika lidmi, jen jich mnoho není zde :D to je celé, proto odchod - není to o žádném "rozjebání kolektivu"

ten se "rozjebal" sám laxním přístupem lidí, kteří naslibovali, jak budou psát a pak toho nedostáli ;) pravdou je, že má reakce v té době byla přestřelená, ovšem jestli je něco, co nesnáším, tak je to určitě tohle slibotechnovství ... dávám do této dobročinnosti spoustu volného času a tak za to něco očekávám a spoléhám se i na ostatní - proto díky bohu za ty tři, co zůstali :)

jinak pokud si myslíš, že MŮJ názor vychází ze zaujatosti, tak to gratuluji - získáváš zlatého bludišťáka, ovšem takhle to vesměs s názory bývá :D mohou být objektivní a subjektivní a věřím, že bych našel i objektivní důvod, proč tady váš chráněnec nemá co dělat a proč tedy souhlasím s tím, jak jej trenér nechce stavět ;) ale říkám, nebudu se s tím už zdržovat

Beryl

4
2019-06-12 17:58:58

Tvé komentáře čtu už nějaký pátek a hrát si v Tvém věku na Robina Hooda je trapný. Chlape vzpamatuj se ! ! ! Někdy mě přijdeš jako nemocný.

Pajinos

-6
2019-06-13 07:17:07

a ty jsi kdo? :D já si na nic nehraju, nevím, kde jsi na tohle přišel :D to máš teda zajímavou kratochvíli, kor když přispívám velice sporadicky, protože ať vlezu do jakékoliv diskuze, tak je tam nablito a nemám důvod se denně hádat o klubu, o kterém bohužel nerozhoduji ;) já jdu raději ven s lidma nebo si zasportovat, ale tak každému vyhovuje něco jiného, chápu

Dody

2
2019-06-12 13:17:17

Pokud si odmyslím tu pasáž z Malcomem, tak s tebou souhlasím :D V případě, že by odešel Dembélé (což by mi až tak nevadilo), tak Coutinho do zálohy a Oyarzabal jako posila by byla super, proč si už napsal, tak to nebudu opakovat. Navíc by přišlo konečně nějaké křídlo na levou stranu a ne pořád na pravou. Jinak pokud jde o toho Joviče, tak myslím, že kdyby o něj měl trenér velký zájem stejně jako vedení, tak mohl být u nás. Ale tak do jednání nevidíme...

Pajinos

-8
2019-06-12 14:59:52

a já si zase myslím, že jste všichni už jak labilní s tím, jak stoprocentně a jasněji než polední slunce víte, koho Valverde chce a koho ne jen proto, že si to vycucal nějaký plátek na internetu ;) navíc když už je řeč o Barceloně, tak zde bych zrovna trenéra nebral při jednáních moc v potaz, tady je vesměs ten, na koho si ukáže prezident či sportovní ředitel a trenér ho musí akceptovat - příkladů z minulosti bych mohl jmenovat několik, ale pro nastínění Keirrison, Mina či váš neskutečný oblíbenec a nový nástupce Ronaldinha spojeného s Kaká a ještě i Rivaldem :D ono převrátit jde v dnešní době spoustu věcí, takže pokud někde na tiskovce Valverde řekl např. o Parejovi, že to je kvalitní hráč, tak to s trochou šikovnosti jde pro některé jedince pojmout tak, že ho okamžitě chce :)

Gazdo

1
2019-06-12 17:04:11

To akoze vazne odchadzas z tohoto webu?

Pajinos

0
2019-06-13 07:21:36

chystá se to no, nějaké změny budou před příští sezónou a přinese je určitě vedení v příštích dnech :)

Gazdo

0
2019-06-13 14:42:48

Ser na to :D tvoje clanky mam rad. Ostatnych neber vazne

Beryl

4
2019-06-13 12:06:18

K naší diskusi. Kdo jsem ? To zní jak pozvání na večeři ? A teď vážně. Chlape děláš mě starosti. Zřejmě se cítíš dost nedoceněný, ohodnocený, pochválený atd. V každé diskusi je podle tebe nablito. Ale neboj dám ti radu jak z toho ven. Začni psát pro stránky, který se věnují společenským tancům nebo krasobruslení. Věř mi, že když třeba napíšeš jak tanečník nebo krasobruslař měl upjatý kostýmek a jak se mu krásně rýsoval tělo, tak hned dostaneš 1000 laiků. Tam najdeš svoje vytoužené uplatnění. Fotbal není pro tebe. Jsi moc citlivý.

Pajinos

-1
2019-06-13 12:46:36

neboj, na chlapy (a ještě starší) nejsem, spíše mi přišlo, že jsem tě tu ještě za ty dva roky neviděl, tak jsem se jen otázal - ale už vím kam patříš :D o tom nedocenění a tak to při této činnosti vůbec není: ze začátku tady ta diskuze ještě s některými starými diskutéry žila, byla slušná a prostě měla hlavu a patu ... bavilo mě se zapojovat, protože se to neslo ve styl "chápu jak to vidíš, ale ...", ne jak teď, kdy se při odlišném názoru hned sahá k urážkám

teď už ti starší navíc přestali do diskuzí psát a přijde mi, že se to tu honí čím dál tím více samými "gloryhuntery", co začali fandit po treblu s Luchem snad a proto mi přijde pod každým článkem nablito: je to totiž stále na jedno brdo - za vše může trenér, Rakitić a Roberto, Malcom a Semedo nás spasí a dovedou k treblu, no a pak pár dalších, se kterými už souhlasím (Bartomeu ven, Real nakupuje poslední tři roky lépe než my apod.)

asi tě zklamu, ale tance a krasobruslení rozhodně nepatří mezi aktivity, které bych sledoval a zajímal se o ně, nicméně k vytouženému uplatnění se opět o něco přiblížím na nové stránce, kde jsem nyní začal psát :) a je vždycky fajn, když někdo z internetu popíše druhého, jak kdyby jej znal osobně - takový Domča (Meyen) by o mě mohl vyprávět :) ale tak nechám tě v tom, čas je drahý na přemlouvání anonymních tváří na webu :D

Beryl

0
2019-06-13 14:32:21

Ty víš kam patřím ? ? ? WOW. Co ti mam na to asi napsat ? Troufam si říct že vzhledem k věku jsem fanouškem Barcy déle než ty. Ale to je jedno.
Nebuď dotčený k mé reakci na tebe, jen píšu dojmy na Tvé komentáře. Píšeš je jakože jedině ty máš pravdu a ty tomu jedině rozumíš atd. Pak někdo napiše něco a je to hned k zblití. A ohledně fotbalu Barcy je dobré podotknout, že styl který hráli je už dávno překonaný. Fotbal se rychle vyvíjí a musí se spíše přijít s novým konceptem.

Dody

1
2019-06-13 15:44:54

No ten náš fotbal se teda nevyvíjí, právě naopak...

Pajinos

0
2019-06-13 16:18:55

to o tom stylu jsem psal už za první sezóny Valverdeho, kdy jsme skoro dokončili ligovou sezónu bez porážky a místní odborníci mě tehdy brali na vidle - dobré, nechal jsem to tak ... a letos jsem to zkusil znova, ale bohužel mi Valverde nepomohl blamáži v LM, nicméně statistiky v lize má výtečné, ale to není předmětem této diskuze (bohužel, tady se raději řeší lidi navzájem)

to zařazení jsem myslel s nadsázkou, že asi nebudeš jako Hermano, Jhonys či Meyen (nebo i ten Dody, dále Mejra, Romca a určitě se najdou i další), se kterými si rozumím nebo s nimi umím diskutovat bez problémů ... ohledně té pravdy to tak rozhodně není a to k zblití je spíše obecná poznámka na současnou fanouškovskou scénu FCB - a teď nemyslím čistě jen CZ/SK

velmi se stydím za "fanoušky" co kvůli politickému přesvědčení pískají na hymnu Ligy mistrů (kor když znám kámoše, kteří fandí klubům, které na úspěch tady čekají už hodně dlouho), kteří se chytli debilního anglického formátu a po dvou prohrách vyhazují trenéra, který prostě hraje pragmaticky, ale body bere - přesně vím, jak by to bylo naopak, zase by se nadávalo

můžu to porovnávat s jinými kluby a tam mi přijde, že se to prostě tolik nehrotí, jak u nás, asi jsme nenažraní po těch úspěších, které teď mohou začít chodit skromně jako letos a já už se na to akorát připravuji ... všichni vychvalují kádr, já jej tedy jako nějaký výjimečný nevidím, ale opět jsem to neřešil a akorát se potvrdilo - nehledě na rotace, kterých bylo letos určitě více

neříkám, že mám pravdu jenom já, to rozhodně ne - pouze svým názorem poukazuji na to, jak to vidím já (tak jako to dělají ostatní) ... pravda, na věk jsem se nedíval, nejsem jako jeden místní legendární stalker, který si nás vyhledal i na Facebooku :D ale to nehraje roli dle mého, pokud někdo sleduje delší dobu tak to tak neprožívá, jako ty děti, které začaly fandit až za éry MSN

Dody

8
2019-06-12 15:47:44

Tady nikdo nic takového o Malcomovi nepíše :D Ty to vždycky úplně přeháníš ty naše názory na něj :D Jen se mu chce dát šance, protože když hrál, tak předvedl, že to v sobě má, jen Valverde na to prostě s*re... Nevím proč si zrovna vůči němu pořád tak zaujatý, ale tak my to můžeme pořešit spolu někdy osobně :D A jestli je to kvůlu toho jak si jednou na tu charitativní akci nasadil tu kšiltovku, tak to potěš koště :D A pokud jde o to, že si myslíme koho Valverde chce, tak spíše určujeme jaký typ hráče chce a to čistě podle toho, jakým hráčům dává na hřišti prostor a na které hráče s*re.

Pajinos

-10
2019-06-13 07:20:04

ono já už to poslední dobou dělám i trochu z hecu, abych vás - jeho zastánce - vždycky vytočil do běla :D to s tou čepici to byl už jen vrchol, nechci ho tu, protože to je předražený Brazilec, podle všeho pěkně namyšlený a jeho přínos se mi na rozdíl od jiných (možná až na ty dva zápasy, kde měl štěstí), vůbec nelíbí za tu cenu a "hype" který byl kolem jeho osoby z pralesního týmu ještě horší ligy :) to je celé, ale tak chápu, musí se mít rád no, jinak jsi hned Hitler a Stalin dohromady :D

Dody

2
2019-06-13 07:45:48

Já ani nikdo jiný neříkáme, že ho musíš mít rád, ale stačí, ať nejsi vůči němu tak zaujatý. Vy jste pane horší než Hitler :D (doufám, že poznáš, že to je narážka ze Simpsonových)

Pajinos

-1
2019-06-13 07:55:26

no jsem zaujatý, protože tady přišel za hodně podivných okolností a chtěl jsem místo něj jiné adepty :D ... a tu narážku neznám, přeci jen jsem ze Simpsnů viděl pár dílů u vás akorát :D doma si je nepouštím

Dody

0
2019-06-13 08:13:21

No já bych taky radši například Kluiverta, ale to by musel odejít i Dembélé, protože bych v základu viděl radši právě Kluiverta :D

Snovejborec

9
2019-06-12 16:15:08

Prodej coutinha, malcoma, dembelého? Nechcete k tomu prodat i de jonga hned?... prodej těch 3 pro nás znamená návrat do roku 2015, akorát jsou všichni o 4 roky straší s chybí iniesta, neymar, a xavi dá-li se počítat, ale jako střídání za iniestu s tím, že jsme nepřišli o kreativitu v záloze byla fajn věc.. to už ale není...real v letošní sezóně solidně vyhořel.. bez těch ronaldových gólů, který on prostě umí dát, i když driblersky je na tom jak Suarez teď(přehráním, ale víte co myslím).... ale co když je to ta 1 sezóna bez trofejí, kterou by tu všichni také obětovali hned k přetvoření týmu, šanci la masii, vytvoření nezávislosti na Messim atd... real se toho nebál... vypadá to, že se zbaví i benzemi a co pak... jejich nákupy? Rodrygo, jovič, hazard...plus návraty hráčů jako kovačič a james, které hold prodají ale peníze budou mít na další hráče... upřímně z nich jde strach už teď.. my se už 3 roky podle mě nikam neposunuli.. ... a my chceme prodávat mladé hráče na kterých naše hra může neskutečně stát? ... to je hloupost....

Martin777

top komentář
10
2019-06-12 17:23:47

co na to říct... Valverde měl štígro, že "podle mě" Real podcenil především odchod Ronalda a staří ostatních hráčův týmu Realu. Teď to začínají dohánět a jak říkáš naše hra se za ty 2 roky nikam moc neposunula a je dost možné, že v následující sezóně nás Real nakope do zadku, teda pokud se nic nezmění. Odchod Valverdeho by hooodně pomohl, jeho pragmatický fotbal nemá budoucnost.

Hermano

4
2019-06-12 16:46:17

Jsem vážně znechucenej z momentální situace. Ať už kvůli vedení a trenérovi tak kvůli fanouškům. Bohužel nesouhlasim s velkou většinou věcí co tady lidi píšou a bolí mě z nich hlava...

Romca

1
2019-06-14 00:04:48

Borci, vy máte pořád nějaký rozpory, zkuste to nepsat aspoň tak dlouhý, ať to mám čas číst :DD

jorge78

0
2019-06-14 20:18:59

My hlavně potřebujeme levého obránce(si myslim)!Takový Grimaldo(neměli si ho nechat pláchnout),nebo Alex Telles,by se mě zamlouval.
No uvidíme.......

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.